طراحی داخلی دفتر رابینسون در کشور سنگاپور

به گزارش کلوب آگهی، ما در شرکت طراحی داخلی خبرنگاران کوشش میکنیم بهترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های مسکونی (بازسازی منزل) ، تجاری و دکوراسین اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها را آنالیز کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم .

طراحی داخلی دفتر رابینسون در کشور سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

در ادامه این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی اداری یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این دفتر که در فضایی به مساحت 5500 متر مربع و در یازده طبقه طراحی شده است یکی از متفاوت ترین پروژه های معماری در سال 2017 در کاربری اداری بوده است و در آن سال به وسیله مجله Forbes به اسم یکی از برترین فضاهای اداری در آسیا معرفی گردید .

در منظره معماری رو به رشد و سریع کشور سنگاپور ، ایستادن در خارج از این فرایند و تغییر رویه دادن کار آسانی نیست ولی دفتر رابینسون توانسته است این کار را انجام دهد .

تمرکز این دفتر بر رفاه ، ارتباطات اجتماعی و جریان آزاد ایده ها است و معماری این دفتر توانسته است تمام این ها نکته ها را در بر بگیرد .

تیم طراحی هاسل با همکاری مدیران دفتر رابینسون یک بازسازی ساختمان یازده طبقه را در مرکز شهر ایجاد نموده اند . و مهمان نوازی و صمیمیت را با فضاهای الهام بخش برای هر نوع کار و فعالیتی در هم آمیخته اند. این یک مکان مناسب برای کسب و کارهایی است که می خواهند به نحوه عملکرد خود دوباره فکر نمایند.

تیم معماری تمرکز خود را در طراحی محل کار ، بر طراحی مکانی خلاق و متکی بر روی افراد و احتیاج های متغیر آنان نموده است . این امر به هر چیزی که محفظه سنتی قادر نباشد ، دست می یابد و از نوآوری و همکاری پشتیبانی می نماید تا یک محیط کاری رضایت بخش تر و پیروز تر را ارائه کند.

دفتر رابینسون ، کارمندان را هسته اصلی پیروزیت کارشان میدانند و علاوه بر ایجاد محیطی مجذوب کننده و الهام بخش که باعث خلاقیت کارکنان میگردد و قرار دادن فضاهای خصوصی ، دفاتر خصوصی ، فضاهای کاری و منطقه ها مشترک، توجه ویژه ای به بخش غیر کاری آنان داشته است و توانسته است تمام امکانات رفاهی و آرامش بخش را از جمله فروشگاه های مواد غذایی و آشامیدنی ، استخر روباز 20 متری و فضای سالن ورزشی ، باغ آسمانی ، بار و سالن را به کارکنان ارائه دهد .

این طیف وسیع از امکانات یک محیط کاری ایده آل و فضایی برای استراحت ، متناسب با هر نوع کار ، برای کارمندان و فعالیتها فراهم می نماید. در عین حال ، مسیرهای گردش بین چندین فضا می تواند به مراکز فعالیت ، مکالمه و برخوردهای احتمالی تبدیل گردد.

اینها بخشی از ایده ها و نکات راجع به طراحی این دفتر وسیع و عظیم بود .

در تعمیرات ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی این پروژه ، استفاده از شیشه های رنگی پویا که در بین فضاها تعبیه شده اند ، علاوه بر ایجاد حریم شخصی برای افراد ، یک فرایند مجذوب کننده را در کل فضا طی میکند و چشم ها را به خود جلب میکند .

استفاده از متریال های مختلف در طبقات ، تنوع مبلمان و رنگ ها ، بهره مندی از نورگیری طبیعی و ... از نکات دیگر این طراحی بوده است .

منبع: هیرادانا
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1733

به "طراحی داخلی دفتر رابینسون در کشور سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی دفتر رابینسون در کشور سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید