شیخ لاری: یک باخت کوچک می تواند خیلی از مسائل ریز را بزرگ کند

به گزارش کلوب آگهی، احد شیخ لاری، سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور گفت: بدون شک برد می تواند خیلی از مسائل را پنهان کند، اما یک باخت کوچک می تواند خیلی از مسائل ریز را بزرگ کند.

شیخ لاری: یک باخت کوچک می تواند خیلی از مسائل ریز را بزرگ کند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از تبریز، احد شیخ لاری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر درباره اینکه تراکتور در چند بازی اخیر شکست خورده است و آیا برای بازی فردا استرس دارد, گفت: فوتبال برد و باخت دارد. بدون شک برد می تواند خیلی از مسائل را پنهان کند، اما یک باخت کوچک می تواند خیلی از مسائل ریز را بزرگ کند. نمی خواهم کادر فنی قبلی را زیر سؤال ببرم, اما آن طور که باید و شاید در نقاط مختلف با تیم کار نشده است.

وی در ادامه اضافه کرد: الان تمریناتی که در فاصله 48 ساعت قبل از بازی انجام می شود, دو برابر شده است و می خواهیم تیم را از لحاظ فنی ارتقا دهیم, همچنین روی تیم از لحاظ روحی هم باید کار کنیم و مطمئن هستیم کادر داخلی باشگاه و پشتیبانی ما تلاش می کنند تا بعد از اینکه ان شا ءالله این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم بتوانیم نشستی را با مدیریت کلان باشگاه داشته باشیم و بتوانیم بچه ها را از لحاظ روحی و روانی ارتقا دهیم.

شیخ لاری درباره اینکه آیا درباره تغییر در ترکیب تیم برنامه ای دارد یا خیر, گفت: ترکیب هفته گذشته و شرایط نیمکت ما مصداق تغییر ترکیب است. وقتی با بچه ها به عنوان سرمربی و یا کسی که بالای سر تیم است، صحبت کردم, گفتم می خواهم ستون تیم حفظ شود، ولی ممکن است چند بازیکن به صورت چرخشی بازی کنند و به جوان ها نیز بیشتر بازی دهیم. الان شکاری و موسوی و چند بازیکن دیگر در ترکیب 20 نفره ما هستند و ان شاءالله فرصت حضورشان در ترکیب وجود داشته باشد. ما به آنها زمان می دهیم, البته اگر به خود ما زمان بدهند.

سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: فوتبال به زمان نیاز دارد و اینکه بخواهیم کار ساختاری انجام دهیم, زمان کافی لازم داریم، ولی برای دستگرمی نیازی به زمان نیست. ما بازیکنان بزرگی داریم، ولی وقتی روی آنها کار نشود و از این نفرات چیزی خواسته نشود, بازیکن فکر می کند فوتبال همین گونه است. امیدوارم بتوانیم تیم را به سر مقصد منزل برسانیم.

شیخ لاری تاکید کرد: دو هفته پیش بازی خوبی داشتیم و مساوی کردیم، ولی در هفته گذشته 600 پاس دادیم و مالکیت توپ دست ما بود و مسعود شجاعی هم عملکرد خوبی داشت. ما سعی کردیم کمترین خطا را برای گزینش بازیکنان داشته باشیم. اگر تیکدری از چپ به راست رفته, این حرف های زیادی دارد و برای این تصمیم با همکارانم مشورت کردم و نسبت به بازی رقیب این کار را انجام داده ایم. نمی خواهم بگویم یک بازیکن باید در یک پست تخصصی بازیکن بازی کند. من خودم یک مهاجم بودم، ولی مرا به دفاع بردند.

وی ادامه داد: ویژگی بازیکنان شایستگی آنها را نشان می دهد. در بازی قبل همچنین اکبر ایمانی را به دفاع بردیم, اما برای این بود که بازیکن نداشتیم و اگر مهره کافی را داشتیم مریض نبودم که این تصمیم را بگیرم. اگر یک مربی دیگر هم باشد, سلیقه های خاص خودش را خواهد داشت. برای هرکس اصول هایی وجود دارد که باید به آن پایبند باشد.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 363

به "شیخ لاری: یک باخت کوچک می تواند خیلی از مسائل ریز را بزرگ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ لاری: یک باخت کوچک می تواند خیلی از مسائل ریز را بزرگ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید