سلطانی فر و انصاری فرد در منزل مرحوم کاشانی

به گزارش کلوب آگهی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با همراهی انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در منزل مرحوم جعفر کاشانی حضور یافتند.

سلطانی فر و انصاری فرد در منزل مرحوم کاشانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با همراهی انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در منزل مرحوم جعفر کاشانی حاضر شدند.

وزیر ورزش با گرامیداشت یاد و خاطره رییس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مرحوم کاشانی را چهره ای ملی و یک قهرمان با اخلاق و مدیر و مدبر دانست که منشا خدمات زیادی به ورزش ، فوتبال و باشگاه پرسپولیس بود.

ورزش و جوانان با خانواده جعفر کاشانی ابراز همدردی نموده و درگذشت یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران را بار دیگر تسلیت گفت.

سلطانی فر در صحبت های خود جعفر کاشانی را یکی از فوتبالیست های تحصیلنموده ای دانست که در اوج فوتبال خود به اخلاق و تحصیل اهمیت وافری داده و علاوه بر افتخار آفرینی های بسیار در دوران ورزشکاری در سمت های مدیریتی هم دغدغه مسایل فرهنگی و ساختار سازی و تکریم پیشکسوتان و طرفداران را داشته اند و آرزوی شان خصوصی و تبدیل شدن باشگاه به باشگاهی به معنای واقعی و تمام و کمال حرفه ای و فرهنگی، ورزشی بود و باید کوشش کرد که اتفاقات رخ دهد.

وزیر ورزش به دلیل سفر به بلاروس و همچنین خراسان و ماموریت کاری نتوانسته بود در مراسم وداع و یادبود حضور یابد و امروز به اتفاق انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در منزل کاشانی حضور یافت.

فرزند مرحوم جعفر کاشانی هم ضمن تقدیر و تشکر ابراز همدردی صمیمانه وزیر ورزش و جوانان و جامعه ورزش عنوان داشت به داشتن چنین پدری افتخار می کنم و امیدوارم دغدغه ها و آرزوهای پدرم درباره پرسپولیس و مسایل فرهنگی در ورزش با کوشش های مسوولان تحقق یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 247

به "سلطانی فر و انصاری فرد در منزل مرحوم کاشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر و انصاری فرد در منزل مرحوم کاشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید