زیدان: با آرئولا همه چیز خوب پیش می رود!، ازار فقط یک گل کم داشت

به گزارش کلوب آگهی، زین الدین زیدان از روند نیمه اول بازی تیمش مقابل گرانادا رضایت دارد.

زیدان: با آرئولا همه چیز خوب پیش می رود!، ازار فقط یک گل کم داشت

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان پس از فزونی 4 بر 2 تیمش مقابل گرانادا در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از نتیجه به دست آمده ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: برای والورده بسیار خشنودم و از عملکردش رضایت کامل دارم. او بسیار خوب است و این را همواره ثابت نموده است. او روز به روز پیشرفت می نماید و در زمین همواره به دنبال در اختیار دریافت توپ است. والورده خود را پنهان نمی نماید و باید بگویم نیمه اول فوق العاده ای را از او دیدیم. در مجموع کار تیمی ما در نیمه اول بی نظیر بود.

وی اضافه نمود: مقابل تیم دوم جدول کار سختی داشتیم. البته کاهش اختلاف سه گله یک نقطه ضعف است و باید آن را پذیرفت، اما در هر دو نیمه کنترل توپ و میدان دست ما بود و با شایستگی گل چهارم را هم زدیم. هیچ دیداری در لالیگا ساده نیست و گرانادا به خاطر روند خوبش توانست دو گل به ما بزند.

زیزو همچنین خاطر نشان کرد: ازار تا به اینجا فقط یک گل کم داشت. این همان عملکردی بود که از او انتظار داریم و برایش خیلی خشنودم. این اولین گل او از تعداد فراوان گل هایش است. او یک پاس گل هم داد. از سوپرگل مودریچ هم خیلی خشنود شدم. لوکا شوت های سهمگینی روانه دروازه حریف می نماید. سه یا چهار سال پیش او گلی مشابه را در زمین گرانادا زده بود که باعث پیروزی ما شد.

سرمربی رئال مادرید در خصوص عملکرد سنگربان جوان تیمش نیز گفت: آرئولا خودش هم می داند یک اشتباه کوچک داشت، اما در مجموع اگر به تمام بازی توجه کنیم، او بسیار خوب کار کرد. البته می دانم شوت زیادی به سمت دروازه ما زده نشد، اما چند مهار خوب داشت و مدام در حال صحبت با مدافعان بود. از او کاملاً راضی هستم. آرئولا عضوی از این مجموعه است و همه باید به هم یاری کنیم. با آرئولا همه چیز خوب پیش می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 180

به "زیدان: با آرئولا همه چیز خوب پیش می رود!، ازار فقط یک گل کم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: با آرئولا همه چیز خوب پیش می رود!، ازار فقط یک گل کم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید