رجزخوانی مرگبار در مهمانی باغ ویلا با 2 جنایت مسلحانه به سرانجام رسید

به گزارش کلوب آگهی، در پی یک درگیری مسلحانه وحشتناک که با انواع سلاح های شکاری و دست ساز در یکی از باغ ویلا های منطقه گلمکان رخ داد، دو نفر با اصابت گلوله کشته شدند و یک نفر نیز زخمی شد.

رجزخوانی مرگبار در مهمانی باغ ویلا با 2 جنایت مسلحانه به سرانجام رسید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش، بامداد روزگذشته سرنشینان یک دستگاه پژو پارس، پیکر خون آلود جوانی را به مشهد انتقال دادند و کنار بیمارستان طالقانی رها کردند. با فرار سرنشینان پژو پارس از محل، بلافاصله کادر درمانی بیمارستان وارد عمل شدند و به معاینه جوان مجروح پرداختند، اما شواهد اولیه حاکی از آن بود که مجروح 35 ساله علایم حیاتی ندارد و بر اثر اصابت گلوله به ناحیه شکم، جان خود را از دست داده است.

گزارش ها حاکی است: هنوز معاینات پزشکان و کادر درمانی به انتها نرسیده بود که ناگهان نیرو های امدادی اورژانس 115، پیکر خون آلود جوان دیگری به نام مهدی را به مرکز درمانی رساندند که از ناحیه قفسه سینه هدف گلوله نهاده شده بود، اما کوشش کادر درمانی برای نجات او از مرگ نیز بی فایده بود چرا که این جوان 36 ساله هم بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داده بود.

در همین حال، ماموران انتظامات بیمارستان، ماجرای دو قتل مسلحانه را به پلیس گزارش دادند و بدین ترتیب با دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه مشهد) بی درنگ عوامل انتظامی برای آنالیز موضوع و جلوگیری از امحاء آثار جرم و همچنین جمع آوری اسناد و مدارک راهی بیمارستان طالقانی شدند.

در این لحظه یک دستگاه تاکسی اینترنتی نیز درحالی که جوان مجروحی سرنشین آن بود وارد محوطه بیمارستان شد. این جوان نیز هدف اصابت گلوله نهاده شده و دچار خون ریزی شدیدی بود که بلافاصله به بخش اورژانس بیمارستان انتقال یافت و تحت مداوا نهاده شد؛ بنابراین گزارش، نیرو های انتظامی که با صحنه های وحشتناکی روبه رو شده بودند با هماهنگی رئیس کلانتری الهیه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب درحالی که عقربه های ساعت از 3 بامداد عبور نموده بود، قاضی کاظم میرزایی برای آنالیز ماجرا و انجام تحقیقات میدانی راهی بیمارستان طالقانی شد. آنالیز های قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نشان می داد دو قربانی این حادثه مهدی-ص و علی-الف نام داشتند که با شلیک از دو سلاح متفاوت که یکی از آن ها کلت جنگی دست ساز بوده، به قتل رسیده اند.

یکی از ماموران اورژانس گفت: پیکر غرق در خون جوانی که به بیمارستان منتقل نموده اند، کنار جاده افتاده بود! در همین حال مجروح این حوادث وحشتناک که خود را با اجاره یک دستگاه تاکسی اینترنتی به مرکز درمانی رسانده بود، در اظهاراتش بخشی از کلاف پیچیده این ماجرای هولناک را گشود.

او به قاضی میرزایی گفت: شب به یک مهمانی در یک باغ ویلا واقع در منطقه گلمکان از توابع چناران دعوت بودیم که آن جا با رجزخوانی های طرف مقابل روبه رو شدیم، من برای جلوگیری از رجزخوانی های بیشتر آنان با دوستانم در مشهد تماس گرفتم و از آن ها خواستم به باغ گلمکان بیایند! وقتی آن ها رسیدند ناگهان صدای شلیک گلوله از هر سو به هوا برخاست که گلوله ای نیز به بدن من اصابت کرد!

گزارش ها حاکی است، پس از انجام یکسری فعالیت های اطلاعاتی که تا صبح روز گذشته به طول انجامید، تعدادی از عوامل مرتبط با این نزاع مرگبار شناسایی شدند، اما متهمان اصلی همچنان متواری هستند.

بنابر این گزارش، تحقیقات بیشتر درباره این جنایت های وحشتناک مسلحانه ادامه دارد.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 390

به "رجزخوانی مرگبار در مهمانی باغ ویلا با 2 جنایت مسلحانه به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجزخوانی مرگبار در مهمانی باغ ویلا با 2 جنایت مسلحانه به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید