ملاقات نخستین بانوی مکانیک تبریزی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی

به گزارش کلوب آگهی، خبرگزاری خبرنگاران-نخستین بانوی مکانیک تبریزی با حضور در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ملاقات و تبادل نظر کرد.

ملاقات نخستین بانوی مکانیک تبریزی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگارما از تبریز؛ ژیلا قهرمانیه، نخستین بانوی مکانیک تبریزی با حضور در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در راستای تخصصی نمودن آموزشهای خود در حوزه اتومکانیک ملاقات و مصاحبه کرد.

ژیلا قهرمانیه نخستین بانوی مکانیک تبریزی در منطقه شمال غرب کشور است که از روی علاقه به این شغل روی آورده تا از این طریق علاوه بر امرار معاش، اهداف و آرزوهای خود را نیز پیگیری کند.

در این ملاقات، بر لزوم مهارت افزایی بانوان در حوزه های مختلف از جمله اتومکانیک برای بانوان علاقمند به صورت خودیار فنی خودرو و آموزشهای تخصصی تاکید شد.

وی در این خصوص گفت: مکانیکی کار سنگینی برای خانم ها است، ولی وقتی پای عشق و علاقه در میان باشد باعث می گردد که در این کار دوام بیاورم.

وی هدف اصلی خود را از انتخاب شغل مکانیکی اختصاص تعمیرگاهی اختصاصی برای بانوان و کار آفرینی در این حوزه مطرح نمود و اضافه نمود:یکی از هدفهایم این است که در آینده یک تعمیرگاه اختصاصی برای خانم ها داشته باشم و خانم های کارآفرینی که اراده می نمایند کاری را آغاز نمایند و روی پای خود بایستند و در کارهایشان ثابت قدم هستند، دور هم جمع بشویم و دوشادوش همدیگر به آن چیزی که می خواهیم برسیم و هم برای خود و یاری به خانواده درآمدزایی داشته باشیم.

یکی دیگر از هدف هایم برای آینده این است که صفر تا صد مکانیکی ماشین را یاد گرفته و ادامه دهم و بعد مثلا به دنبال تعمیر هواپیما بپردازم. به نظرم انسان مانند آب است باید روان باشد و نباید درجا بزند و مدام در حال پیشرفت باشد و ادامه بدهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی نیز ضمن ابراز خرسندی از وجود بانوان توانمند در حوزه مهارت آموزی در تبریز اضافه نمود: این اداره کل ظرفیت آموزش و توانمندسازی علاقمندان به مهارت آموزی و مهارت افزایی را در تمامی مقاطع و در حوزه های مختلف مهارتی دارد و از مهارت آموزان در این راستا استقبال می کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1428

به "ملاقات نخستین بانوی مکانیک تبریزی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات نخستین بانوی مکانیک تبریزی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید