تور ارزان هند: جشن بزرگ برای مسافران فرودگاه شهر بمبئی هند

به گزارش کلوب آگهی، مسافرانی که امروز در فرودگاه بین المللی چاتراپی شیوا جی شهر بمبئی از هواپیما پیاده شدند، با استقبال متفاوتی به مناسبت جشن دوازدهمین سالگرد مدیریتی شرکت جی وی کی (GVK) روبرو شدند.

تور ارزان هند: جشن بزرگ برای مسافران فرودگاه شهر بمبئی هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

شرکت هواپیمایی جی وی کی (GVK) مومبای (بمبئی)، دوازده سال است که اداره فرودگاه بین المللی چاتراپی شیوا جی (Chhatrapati Shivaji) را بر عهده دارد. این شرکت، دوازدهمین سالگرد موفقیت خودش در اداره فرودگاه را با مسافران، در فرودگاه مومبائی جشن گرفت. از تمام مسافرانی که در این روز، از فرودگاه مومبائی پرواز داشتند، با برنامه های سرگرم نماینده استقبال شد. شرکت بانی این جشن، جی وی کی سعی نموده بود با استفاده از ابتکارات تازه و تفریح های خاص، خاطره خوشی را از این روز در فکر مسافرانش بسازد.

مسافران در طبقات مختلف فرودگاه با برنامه های خاصی از جمله تردستی، اجرای موسیقی زنده و مراسم تقلید خوانندگان مشهور روبرو می شدند. جی وی کی فکر همه مسافرانش بود و برای بچه ها و خانواده ها، مراسم اجرای نمایش با استفاده از عروسک های خیمه شب بازی تدارک دیده بود. شلوغ ترین و محبوب ترین غرفه مربوط به کشیدن کاریکاتور از صورت مسافران بود.

فضای آکنده از شادی و نشاط به همراه زیبایی های بصری دیگر در فرودگاه مومبای، جلوه ای جادوئی، پویا و تکرارنشدنی در فکر مسافران می ساخت. بزرگی و شکوه این جشن در مقابل زحماتی که مسئولین اداره فرودگاه در این دوازده سال پر از چالش متحمل شده بودند، ناچیز به نظر می رسید. در طول دوازده سال، شرکت جی وی کی توانسته بود، جوایز بسیاری در حوضه فعالیت های هوایی دریافت کند.

مسافران این فرودگاه همیشه در مقابل اداره خوب مجموعه سکوت نکردند و از زحمات مسئولان قدردانی می نمایند، علاوه بر این فرودگاه مومبائی در سایه کوشش شرکت، جوایز بین المللی زیادی دریافت نموده است. به تازگی این فرودگاه توانست دو جایزه معتبر در زمینه تأمین رفاه و آسایش مسافران در سطح دنیای کسب کند.

با کوشش های جی وی کی، فرودگاه مومبای در زمره برترین فرودگاه های دنیا قرار گرفته است. پیشرفت پویای این فرودگاه درزمینه سرویس دهی و فعالیت های هوای باعث شده است که سرمایه گذاران، از این پروژه بزرگ همیشه با اشتیاق فراوانی حمایت نمایند. برای بسیاری از گردشگران که می خواهند به هند مسافرت نمایند این فرودگاه با امکانات مطلوب اولین مقصد است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1953

به "تور ارزان هند: جشن بزرگ برای مسافران فرودگاه شهر بمبئی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: جشن بزرگ برای مسافران فرودگاه شهر بمبئی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید