جاذبه های گردشگری کردستان مستند سازی می گردد

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از تهیه و فراوری مجموعه مستند جاذبه های گردشگری استان کردستان اطلاع داد.

جاذبه های گردشگری کردستان مستند سازی می گردد

یعقوب گویلیان گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود در راستای معرفی بهتر جاذبه های گردشگری، تاریخی، طبیعی و فرهنگی تمامی شهرستان های این استان، مجموعه مستندی تهیه و فراوری خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان بیان نمود: ساخت این مجموعه برای معرفی جاذبه های گردشگری استان کردستان بوده و با توجه به پیشرفت های انجام شده در صنعت و تکنولوژی فیلم سازی، مستندهای فراوری شده با روش های نوین و فیلم برداری های زمینی و هوایی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روایط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، وی به ایجاد بانک فیلم و عکس از ظرفیت های گردشگری استان اشاره نمود و گفت: معرفی هر چه بهتر و ارائه ظرفیت های ارزشمند کردستان در سراسر کشور و دنیا یکی دیگر از اهداف فراوری این مجموعه است که به جذب تورسیم و سرمایه گذار و همچنین به آرشیوی مناسب و غنی در راستای بهره مندی نهادهای دولتی و خصوصی استان می انجامد.

گویلیان اظهار داشت: در این مجموعه تمام نقاط گردشگری استان شامل، روستاهای پلکانی اورامانات، جاذبه و ابنیه تاریخی شهرها، طبیعت بکر و دست نخورده، رودخانه های خروشان، دشت های سرسبز، فرهنگ و آداب ورسوم معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1276

به "جاذبه های گردشگری کردستان مستند سازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری کردستان مستند سازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید