ثبت نام بیش از 17 هزار زوج دانشجو در بیست و سومین ازدواج دانشجویی تا به امروز ، اعزام ها به مشهد تا 26 اسفند ادامه دارد

به گزارش کلوب آگهی، دبیر ستاد بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی از ثبت نام بیش از 17 هزار زوج دانشجو در این دوره از جشن ازدواج دانشجویی اطلاع داد.

ثبت نام بیش از 17 هزار زوج دانشجو در بیست و سومین ازدواج دانشجویی تا به امروز ، اعزام ها به مشهد تا 26 اسفند ادامه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

غلامی، دبیر ستاد بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به آمار ثبت نام زوج های دانشجو گفت: تا به امروز بیش از 17 هزار زوج در این دوره ثبت نام کردند.

وی اضافه نمود: از بین این تعداد ثبت نامی ها 2400 زوج به مشهد اعزام شدند.

غلامی اضافه نمود: اعزام زوج های دانشجو به مشهد در این دوره تا 26 اسفند ادامه خواهد داشت. همچنین زمان ثبت نام نیز تا 15 بهمن خواهد بود که پیش بینی های لازم برای ثبت نام دانشجویان صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 496

به "ثبت نام بیش از 17 هزار زوج دانشجو در بیست و سومین ازدواج دانشجویی تا به امروز ، اعزام ها به مشهد تا 26 اسفند ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 17 هزار زوج دانشجو در بیست و سومین ازدواج دانشجویی تا به امروز ، اعزام ها به مشهد تا 26 اسفند ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید