تهدید برخی عادات، برای موهای شما

به گزارش کلوب آگهی، در تلاش برای داشتن موهای زیبا ، ما اغلب کارهایی انجام می دهیم که به موهای ما آسیب برساند. موهای آسیب دیده شکننده است ، بنابراین تمایل به شکستن دارد. شکستن مو می تواند موهایی با حالت وز و ظاهری ناسالم را برای ما ایجاد کند. اگر به آسیب رساندن به موهای خود ادامه دهیم ، ممکن است در نهایت شاهد نازک شدن مو یا حتی لکه های طاس باشیم.خبر خوب این است که تغییرات ساده می تواند از آسیب بیشتر مو جلوگیری کند.

تهدید برخی عادات، برای موهای شما

به گزارش خبرنگاران ،آیا موهای صاف دارید؟ قبل از اینکه موهایتان را به آرامی با یک شانه دندان پهن شانه کنید ، بگذارید کمی خشک شود.

آیا موهایی با بافت یا فرهای تنگ دارید؟ همیشه موهای خود را در حالی که مرطوب است ، با استفاده از یک شانه دندان پهن شانه کنید.

آفتاب زیاد تهدیدی جدی است. از اولین لحظه تماس مو با خورشید ، ممکن است صدمه جزئی به فیبر مویرگی وارد شود. این آسیب متناسب با مدت زمان قرار دریافت در معرض آفتاب است و می تواند عواقب مختلفی از جمله از بین رفتن درخشش و لطافت ، کم آبی ، شکستن مو و تغییر رنگ

از موهای خود در برابر آفتاب با استفاده از یک مرطوب کننده مو که ترجیحاً حاوی فیلتر UV است ، محافظت کنید یا فقط یک کلاه لبه دار بزنید یا روسری.

یکی دیگر از خطرات رایج استفاده از سشوار و اتو مو است. شما می خواهید موهای خود را صدمه بزنید بدون اینکه به آنها آسیب برساند. شما هرگز نباید موهای مرطوب و مرطوب را صاف کنید و همیشه باید از یک محصول برای محافظت از مو در برابر گرمای بیش از حد استفاده کنید. برای موهای فر ، موج دار و مجعد ، باید از یک پخش کننده روی سشوار استفاده کنید تا حالت دهی راحت تر شود و از شکستن موها جلوگیری کنید.

گاهی اوقات استفاده بیش از حد از محصولات نیز می تواند یک مشکل باشد. مقدار حالت دهنده یا نرم کننده یا مرطوب کننده برای ایجاد پوسیدگی بسته به نوع موی شما لازم است. ما توصیه می کنیم در صورت داشتن موی زیاد مبلغی به اندازه یک پوند و در صورت کمبود مقدار یک نخود استفاده کنید. همچنین توصیه می شود هفته ای یک بار از شامپوی ضد پس مانده برای پاکسازی کامل مو استفاده کنید.

هنگام بستن موهای خود نیز باید مراقب باشید ، به خصوص اگر موهایتان هنوز خیس است. وقتی مو هایتان خیس است ، مو از نظر فنی شکننده تر است. این به دلیل تغییر موقتی در یکی از پیوندهای شیمیایی مو است. این باعث می شود موها حالت کشسانی بیشتری داشته و به راحتی خرد شود.

آخرین توصیه مربوط به دوش دریافت است. به خصوص در زمستان ، مردم تمایل به دوش دریافت و حمام گرم دارند. این عادت بد به افزایش تولید سبوم در پوست سر کمک می کند ، که به دلیل از بین رفتن پروتئین ها و سایر مواد ضروری به مو آسیب می رساند. .

شستن موهای خود با مالیدن شامپو به طول موهای خود.

تغییراتی که می توانند از آسیب دیدن مو جلوگیری کنند:شامپو را به آرامی در پوست سر خود ماساژ دهید.هنگامی که شامپو را از پوست سر خود شستشو می دهید ، اجازه دهید از طول موهای شما جریان داشته باشد و در مقابل وسوسه مالیدن آن به موهای شما مقاومت کند.

بعد از هر شامپو از نرم کننده استفاده کنید.

توصیه های متخصصان پوست برای شناگران : مواد شیمیایی استخر می تواند موهای شما را سخت کند. موارد زیر می تواند به محافظت از موهای شما کمک کند:

کلاه شنا بپوشید.

بلافاصله پس از شنا موها را بشویید.

پس از شستشوی مو ، موهای خود را با شامپوی مخصوص شناگران بشویید و با نرم کننده عمیق دنبال کنید.

به جای اینکه موهای خود را با مالیدن حوله خشک کنید. موهای خود را در یک حوله بپیچید تا آب آن جذب شود و بگذارید موهایتان خشک شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1333

به "تهدید برخی عادات، برای موهای شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید برخی عادات، برای موهای شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید