تور هند ارزان: تمجید سفیر هند از میراث فرهنگی و جاذبه های تاریخی ایران

به گزارش کلوب آگهی، سفیر هندوستان، گدام دارمندرا، با شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران، از میراث فرهنگی و جاذبه های تاریخی ایران تمجید کرد.

تور هند ارزان: تمجید سفیر هند از میراث فرهنگی و جاذبه های تاریخی ایران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

میراث آریا: ستاد خبری نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی تهران، گدام دارمندرا سفیر کشور هندوستان، در اولین روز برگزاری پازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ضمن بازدید از این نمایشگاه عنوان نمود: ایران یکی از قدیمی ترین تمدن های جهان را دارد و این می تواند نقطه قوتی برای توسعه گردشگری این کشور باشد.

او افزود: در طول مدت استقرارم در ایران، سفرهای متعددی به نقاط مختلف کشور داشته و از شهرهایی مانند اصفهان، مشهد و بعضی از جاذبه های تاریخی و شهرهای فرهنگی سایر شهرها بازدید کردم.

دارمندا افزود: وسعت تاریخ تمدن در ایران قابل تمجید است و نمایشگاه گردشگری می تواند فرصت خوبی برای معرفی این تمدن غنی به جهان باشد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2003

به "تور هند ارزان: تمجید سفیر هند از میراث فرهنگی و جاذبه های تاریخی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: تمجید سفیر هند از میراث فرهنگی و جاذبه های تاریخی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید