تلویزیون هوشمند آنر نخستین دستگاه با سیستم عامل اختصاصی هواوی خواهد بود

به گزارش کلوب آگهی، تلویزیون تازه و هوشمند آنر با سخت افزاری قدرتمند به بازار عرضه شده و به نظر می رسد این سخت افزار در کنار سیستم عامل اختصاصی هواوی کار می نماید.

تلویزیون هوشمند آنر نخستین دستگاه با سیستم عامل اختصاصی هواوی خواهد بود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با وجود این که حدس های متعددی در مورد سیستم عامل هواوی و این که کدام محصول هواوی از این محصول استفاده می نماید وجود داشت، اکنون به نظر می رسد این سیستم عامل برای تلویزیون آنر استفاده خواهد شد و سپس به گوشی های شرکت هواوی می رسد.

تلویزیون آنر از پنل مورب 55 اینچی ، 4K با روشنایی حداکثر 400 نیت ، زاویه دید 178 درجه ، پوشش NTSC 87٪ و گواهینامه TUV Rheinland برای محافظت در برابر نور آبی برخوردار است. این نمایشگر در یک قاب فلزی بسیار نازک (به مقدار 6.9 میلی متر) قرار گرفته است.

تلویزیون هوشمند آنر به طور رسمی اولین دستگاهی است که سیستم عامل هارمونی را اجرا می نماید. این تلویزیون دارای چیپست octa-Honghu 818 ، است که به لحاظ ویژگی های سرعت در سطحی بسیار بالا قرار گرفته است. افزون بر این تلیویزون مذکور شامل بعضی از فناوری های پیشرفته پردازش تصویر شامل تخمین و جبران حرکت، وضوح فوق العاده، کاهش نویز، بهبود کنتراست پویا و مدیریت اتوماتیک رنگ است.

مورد دیگری که معمولاً در یک تلویزیون مشاهده نمی کنید ، دوربین هوشمند هوشمند مبتنی بر واقعیت مجازی است. این دوربین در تلویزیون آنر ویژن وجود دارد و در درجه اول برای تماس های ویدیویی مناسب است. با این حال ، در یک حرکت شبیه به گوشی های هوشمند ، یک چیپست اختصاصی HiSilicon Hi3516DV300 NPU برای بخش دوربین وجود دارد که انواع قابلیت های هوش مصنوعی از جمله تشخیص چهره ، ردیابی بدنه و تشخیص شرایط حمل را شامل می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2142

به "تلویزیون هوشمند آنر نخستین دستگاه با سیستم عامل اختصاصی هواوی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون هوشمند آنر نخستین دستگاه با سیستم عامل اختصاصی هواوی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید