ترس و نگرانی که ترامپ پس از اولین مناظره انتخاباتی در جامعه آمریکا ایجاد کرد

به گزارش کلوب آگهی، درخواست رئیس جمهور آمریکا از طرفدارانش در اولین مناظره انتخاباتی وی با جو بایدن مبنی بر تحت نظر دریافت شعب اخذ رای و حوزه های انتخابی، موجی از ترس و نگرانی را در میان رای دهندگان ایجاد نموده است.

ترس و نگرانی که ترامپ پس از اولین مناظره انتخاباتی در جامعه آمریکا ایجاد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، درخواست رئیس جمهور آمریکا از طرفدارانش در اولین مناظره انتخاباتی برای نظارت بر فرایند انتخابات و حضور در مراکز اخذ رای، باعث ایجاد ترس و نگرانی در میان رای دهندگان به خصوص دموکرات های هوادار جو بایدن شده است.

دموکرات های آمریکا و کارشناسان مستقل انتخاباتی درخواست رئیس جمهور این کشور برای نظارت بر انتخابات نوامبر و تحت نظر دریافت فرایند آن را محکوم و اعلام کردند که چنین درخواستی موجب ترس و نگرانی رای دهندگان می گردد.

در همین ارتباط، آرون فورد دادستان کل ایالت نوادا گفت که ترساندن رای دهندگان در ایالت نوادا غیر قانونی است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگاه آمریکا در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ام. اس.ان. بی. سی توضیح داد: ترامپ در حال ترساندن مردم است.

از سوی دیگر، دیوید بکر مدیر مرکز نوآوری و تحقیقات انتخابات آمریکا گفت: شاید بیشتر ایالت ها به احزاب و نامزدها این اجازه را بدهند تا اندازه ای بر فرایند انتخابات نظارت داشته باشند، اما باید مراکز رای گیری وجود داشته باشد که رای دهندگان در آن احساس امنیت نمایند.

رئیس جمهور آمریکا در مناظره انتخاباتی خود با جو بایدن از طرفداران خود خواست تا برای نظارت بر فرایند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری، در شعب حوزه های انتخابی و مرکز رای گیری حضور پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1028

به "ترس و نگرانی که ترامپ پس از اولین مناظره انتخاباتی در جامعه آمریکا ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس و نگرانی که ترامپ پس از اولین مناظره انتخاباتی در جامعه آمریکا ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید