ترامپ به حامیان درجه یک خود بالاترین نشان ملی آمریکا را اعطا می کند

به گزارش کلوب آگهی، دو نماینده جمهوری خواه طرفدار رئیس جمهور آمریکا به زودی پیروز به دریافت مدال آزادی این کشور از دست او می شوند.

ترامپ به حامیان درجه یک خود بالاترین نشان ملی آمریکا را اعطا می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا، رئیس جمهور کنونی آمریکا در آخرین روز های حضورش در کاخ سفید قصد دارد یکی از کنندگان هم حزبی خود در کنگره را مفتخر به دریافت مدال آزادی کند.

روزنامه واشنگتن پست و نیویورک تایمز روز یکشنبه گزارش دادند دونالد ترامپ قصد دارد به دوین نونس، کننده جمهوری خواه حوزه انتخابیه کالیفرنیا مدال آزادی ریاست جمهوری را، که بالاترین نشان افتخار در ایالات متحده برای یک غیرنظامی محسوب می شود، اعطا کند.

روزنامه های آمریکا به استناد گفته مقامات آگاه پیش بینی می کنند ترامپ روز دوشنبه مدال آزادی را به کننده جمهوری خواه کالیفرنیا اعطا کند. نونس در تمام مدت ریاست جمهوری متحد و مدافع سرسخت ترامپ بوده است. به گفته رسانه های آمریکایی جیم جوردن، کننده جمهوری خواه ایالت اوهایو، دیگر حامی رئیس جمهور در مجلس کنندگان نیز هفته آینده مدال آزادی دریافت می کند، هرچند که این برنامه ها هنوز نهایی نشده اند.

نشان آزادی ملی آمریکا سابق بر این با هدف تقدیر از مشارکت های استثنایی در امنیت ملی، صلح جهانی یا اقدامات فرهنگی مهم اعطا می شد. نیویورک تایمز در گزارش خود خاطرنشان کرد: روسای جمهور پیشین مدال آزادی را به اعضای کنگره اعطا کرده اند، اما معمولاً در خاتمه دوره وظیفه عمومی خود و یا بخاطر اقدامی که ارتباطی با خدمات آن ها در کنگره نداشته باشد.

نونس و جردن از وفاداران سرسخت ترامپ در جریان تحقیقات وزارت داداگستری آمریکا در خصوص مداخله ادعایی روسیه در انتخابات 2016 و نیز در زمان باز شدن پرونده استیضاح ترامپ در کنگره بودند و به نظر می رسد ترامپ قرار است به زودی مزد وفاداری آن ها را با بذل و بخشش نشان های ملی برای حامیان خود بپردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1384

به "ترامپ به حامیان درجه یک خود بالاترین نشان ملی آمریکا را اعطا می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به حامیان درجه یک خود بالاترین نشان ملی آمریکا را اعطا می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید