بازسازی آپارتمان: تخصیص 6000 میلیارد برای تکمیل و بازسازی و تقویت زیرساختهای صنعت گردشگری

به گزارش کلوب آگهی، ایسنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، تخصیص 6000 میلیارد برای تکمیل و بازسازی و تقویت زیرساختهای صنعت گردشگری صورت می گیرد.

بازسازی آپارتمان: تخصیص 6000 میلیارد برای تکمیل و بازسازی و تقویت زیرساختهای صنعت گردشگری

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علی اصغر شالبافیان در حاشیه بازدید از جشنواره ملی اقوام لرستان در جمع خبرنگاران بیان نمود: لرستان با ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و جاذبه های گردشگری منحصر بفردی که دارد، یکی از استانهای مهم کشور در حوزه گردشگری است.

وی بر معرفی جاذبه های گردشگری لرستان تاکید داشت و با بیان اینکه استان در زیرساختهای مورد احتیاج گردشگری دچار ضعف است که باید این حوزه تقویت گردد، یادآور شد: ضرورت دارد تورهای مسافرتی در لرستان راه اندازی گردد، چرا که این مهم می تواند به معرفی آثار گردشگری یاری کند.

معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اظهار کرد: در حاشیه برگزاری جشنواره ملی اقوام میزبان بعضی از دفاتر مسافربری استانهای کشور هستیم که برای ارائه بسته سفرهای مناسب به لرستان می توانند نقش آفرین باشند.

شالبافیان گفت: مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانهای غرب کشور مسئول یکی از کمیته های با موضوع معرفی آثار گردشگری غرب کشور شده اند.

وی بیان کرد: براساس این کمیته برنامه های استانهای غرب کشور بصورت دوره ای با حمایت استانداران مورد پایش قرار میگیرد.

معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور توضیح داد: توسعه گردشگری محور غرب کشور شامل استانهای لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام در اولویت کار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفته است.

شالبافیان گفت: از محل صندوق توسعه ملی و بانک های عامل برای تکمیل، بازسازی، تجهیز واحدهای اقامتی و تقویت زیرساختهای صنعت گردشگری کشور برای سال جاری 6000 میلیارد تومان اختصاص داده می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2024

به "بازسازی آپارتمان: تخصیص 6000 میلیارد برای تکمیل و بازسازی و تقویت زیرساختهای صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: تخصیص 6000 میلیارد برای تکمیل و بازسازی و تقویت زیرساختهای صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید