تأسیس دبیرخانه ساماندهی آسیب های اجتماعی در دادسرای بعثت تهران

به گزارش کلوب آگهی، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 19 از تأسیس و افتتاح دبیرخانه ساماندهی آسیب های اجتماعی در منطقه طی اقدام مشترک با دادسرای ناحیه 16 تهران (بعثت) اطلاع داد.

تأسیس دبیرخانه ساماندهی آسیب های اجتماعی در دادسرای بعثت تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، مهدی راهنمایی شهردار منطقه 19 با اشاره به منویات شهردار تهران در بحث آسیب های اجتماعی گفت: این دبیرخانه با هدف مستندسازی و اطلاع از دستورات و اقدامات به منظور قانونی و نظام مند شدن کارهای اجرایی برای ساماندهی آسیب های اجتماعی تشکیل شد.

اضافه نمود: وجود نقاط بی دفاع شهری در این منطقه ، فعالیت عاملان تفکیک غیر مجاز پسماند درخلازیر، اراضی موقوفه و کوره های آجرپزی از جمله آسیب های اجتماعی منطقه هستند که پیگیری برای ساماندهی آن ها در اولویت برنامه ها و طرح های اجرایی این منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه 19 به منظور افتتاح دبیرخانه ساماندهی آسیب های اجتماعی با حضور در دادسرای بعثت ضمن ملاقات و گفت و گو با جابری معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرا و دهستانی جانشین سرپرست این دادسرا، ضمن تشکر از تشکیل این دبیرخانه، اقدامات صورت گرفته و همراهی در حل معضلات اجتماعی در رابطه با همکاری و مساعدت همه جانبه درخصوص این موضوع اعلام آمادگی کرد.

در این ملاقات حسین اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی، شعیب حیدری رییس اداره حقوقی، بیگ محمدی رییس اداره آسیب های اجتماعی منطقه و رستم زاده رییس دفترکل دادسرای بعثت نیز حضور داشتند.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2023

به "تأسیس دبیرخانه ساماندهی آسیب های اجتماعی در دادسرای بعثت تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأسیس دبیرخانه ساماندهی آسیب های اجتماعی در دادسرای بعثت تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید