برترین سواحل استرالیا (تور استرالیا)

به گزارش کلوب آگهی، بیش از ده هزار ساحل در خط ساحلی بسیار گسترده استرالیا وجود دارند که در میان آن ها، بعضی سواحل بسیار زیبا و خارق العاده هستند و مقاصد بسیار خوبی برای ساحل گردی به شمار می روند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی برترین سواحل استرالیا بپردازیم.

برترین سواحل استرالیا (تور استرالیا)

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

10. ساحل مِین

Main Beach, Byron Bay

ساحل مِین (Main Beach) در خلیج بایرون (Byron Bay) واقع شده است، خلیجی که در سراسر استرالیا، چه در میان گردشگران خارجی و چه داخلی، به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری شناخته می گردد و در آنجا می توان علاوه بر لذت بردن از ساحل گردی، به انجام موج سواری و دیگر ورزش های آبی پرداخت. در طول سواحل خلیج بایرون از جمله ساحل مِین می توان رستوران ها و بارهای متعددی را مشاهده کرد که می توانید در آن ها از خوردن و نوشیدن انواع غذاها و نوشیدنی ها لذت ببرید. تماشای نهنگ ها، یوگا و مدیتیشن نیز از جمله دیگر کارهایی است می توانید در این ساحل تجربه کنید.

9. ساحل خلیج فیروزه ای

Turquoise Bay, Exmouth

خلیج فیروزه ای (Turquoise Bay) در مکانی دورافتاده درون پارک ملی کیپ رنج (Cape Range National Park) واقع شده است و از سواحل شنی درخشان و سفید رنگی بهره می برد. آب های فیروزه ای و درخشان این ساحل که دمای مناسبی دارند، برای شنا کردن عالی هستند. در نزدیکی ساحل نیز صخره مرجانی نینگالو (Ningaloo Reef) واقع شده است و غواصی در میان حیات وحش رنگارنگ و بسیار زیبای آن می تواند تجربه ماندگاری را برای شما رقم بزند.

8. ساحل بِل

Bells Beach, Great Ocean Road

ساحل بِل (Bells Beach) در راستا جاده بزرگ اقیانوسی (Great Ocean Road) و در خط ساحلی جنوب شرقی استرالیا واقع شده است و مکان بسیار ایدئالی برای موج سواری به شمار می رود. موج های بزرگ خود را به این ساحل بسیار زیبا می کوبند و هر ورزشکاری را به چالش دعوت می نمایند. هر ساله مسابقات موج سواری در این جا تحت عنوان Rip Curl Pro برگزار می گردد و افراد بسیار زیادی برای موج سواری خود را به این ساحل می رسانند. صخره های ناهموار کنار ساحل نیز مشرف به اقیانوس قرار دارند و از بالای آن ها می توان شاهد منظره ها خیره نماینده اطراف بود.

7. ساحل نوسا مِین

Noosa Main Beach

ساحل نوسا مین (Noosa Main Beach) به عنوان یکی از محبوب ترین سواحل در خط ساحلی سانشاین کوئینزلند شناخته می گردد و مقصد گردشگری خانوادگی بسیار خوبی به شمار می رود. این ساحل شنی به وسیله درختان نخل بسیار زیبا احاطه شده و آب های فیروزه ای آن نیز هر فردی را برای شنا کردن وسوسه می نمایند. منظره ها این ساحل بسیار زیبا و تماشایی هستند و شهر نوسا هدز (Noosa Heads) در همان نزدیکی نیز علاوه بر داشتن هتل، رستوران و دیگر امکانات رفاهی، سرشار از جاهای تماشای است که می تواند سفری بسیار دلنشین را برای شما رقم بزند.

6. ساحل بوندای

Bondi Beach, Sydney

ساحل بوندای (Bondi Beach) در سراسر دنیا معروفیت دارد و از جمله جاهایی به شمار می رود که در سفر به استرالیا حتما باید از آن تماشا کرد. با اینکه این ساحل بسیار شلوغ می گردد اما منظره ها بسیار زیبای آن در کنار حال و هوای آرامش باعث شده تا اینجا به مکانی دلنشین و آرامش بخش تبدیل گردد. این ساحل در فاصله کوتاهی از مرکز شهر سیدنی واقع شده است و در آنجا می توان انواع بارها، رستوران ها و کافه های دنج و شیک را مشاهده کرد.

5. ساحل هایامز

Hyams Beach, Jervis Bay

ساحل هایامز (Hyams Beach) در خلیج جرویس (Jervis Bay) و در فاصله سه ساعتی از جنوب سیدنی واقع شده است و یکی دیگر از سواحل فوق العاده استرالیا به شمار می رود که حتما باید از آن تماشا کرد. این ساحل از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین علت نیز در اوج فصل گردشگری بسیار شلوغ می گردد. علاوه بر شنا کردن در این ساحل، می توان به تماشای نهنگ ها و ماهیگیری نیز مشغول شد یا در میان شن های سفید رنگ و درخشان آن آفتاب گرفت. تفرجگاه های ساحلی آن نیز امکانات بسیار خوب و مختلفی را به مهمانان خود ارائه می نمایند که سفر شما را بهتر و راحت تر خواهند کرد.

4. ساحل فور مایل

Four Mile Beach, Port Douglas, Port Douglas

ساحل فور مایل (Four Mile Beach) یکی از سواحل بسیار زیبا و خارق العاده پورت داگلاس (Port Douglas) به شمار می رود که مقصدی ایدئال برای سفر است. در نزدیکی این ساحل، صخره مرجانی Great Barrier Reef واقع شده است و پارک ملی دینتری (Daintree National Park) نیز مکان بسیار خوبی را برای رشد حیات وحش فراهم آورده است. علاوه بر تماشای حیات وحش، در این ساحل می توان به انجام تفریحاتی همانند کایت سرفینگ، غواصی و قایق رانی مشغول شد. امکانات رفاهی همانند هتل، رستوران و … نیز در این شهر وجود دارند.

3. ساحل کیپ تریبیولیشن

Cape Tribulation, Daintree National Park

ساحل کیپ تریبیولیشن (Cape Tribulation) در خط ساحلی شمال شرقی استرالیا و در مکانی دورافتاده درون پارک ملی دین تری واقع شده است. دورافتاده بودن این ساحل باعث شده تا جمعیت کمی از آن بازدید نمایند و همواره خلوت باشد. جمعیتی کمتر از 500 نفر در نزدیکی این ساحل زندگی می نمایند که فضایی آرامش بخش و خلوت را برای گذراندن تعطیلات برای شما فراهم می آورد. در نزدیکی ساحل نیز جنگل های بارانی متعددی وجود دارند که می توان در میان آن ها گردش کرد و از تماشای حیات وحش متنوع آن لذت برد. کوهنوردی، اسب سواری و تماشای کروکدیل ها از جمله دیگر فعالیت هایی است که می توانید در اینجا تجربه کنید.

2. ساحل کابل

Cable Beach, Broome

ساحل کابل (Cable Beach) بیش از 20 کیلومتر طول دارد و بسیار زیبا و خارق العاده به نظر می رسد. شن های سفید رنگ این ساحل در کنار آب های آبی رنگ بسیار زیبا به نظر می رسند و بسیاری از افراد نیز از آن به عنوان یکی از بهترین سواحل استرالیا یاد می نمایند. با اینکه ساحل کابل بسیار تماشایی است اما به علت فاصله بسیار طولانی آن از مراکز پرجمعیت استرالیا، جمعیت اندکی از آن بازدید می نمایند و همین نیز آن را به مکانی خلوت و آرامش بخش تبدیل نموده است. شترسواری در میان شن های این ساحل نیز یکی از فعالیت هایی است که می توانید تجربه کنید.

1. ساحل وایت هِوِن

Whitehaven Beach, Whitsundays

ساحل وایت هِوِن (Whitehaven Beach) بدون شک یکی از زیباترین سواحل استرالیا به شمار می رود که به مراتب به عنوان یکی از بهترین سواحل دنیا نیز انتخاب می گردد. این ساحل در بزرگترین جزیره در مجمع الجزایر وایت ساندیز قرار گرفته و مکانی ایدئال به شمار می رود که از آنجا می توان شاهد تپه های زیبا در اطراف بود. شن های سفید رنگ این ساحل در کنار آب های فیروزه ای و تپه های سرسبز، تضاد رنگی بسیار جالب توجهی را ایجاد نموده اند.

منبع: فوت و فن / touropia.com
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2106

به "برترین سواحل استرالیا (تور استرالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل استرالیا (تور استرالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید