بسترهای لازم برای برگزاری رویدادبرپا در زنجان فراهم شده است

به گزارش کلوب آگهی، دبیر رویداد دانش آموزی برپا گفت: ارائه و آشنا کردن نخبگان با مسائل جامعه در راستای ارائه راه کار از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

بسترهای لازم برای برگزاری رویدادبرپا در زنجان فراهم شده است

آهنی در نشست خبری رویداد برپا با تشریح اقدامات انجام شده طی پنج ماه گذشته برای برگزاری این رویداد، گفت: برای برگزاری این رویداد باید موشکافانه امور را رصد کرده و بستری برای برگزاری آن با استفاده از ظرفیت های موجود در استان فراهم می شد که انجام شد.

دبیر رویداد دانش آموزی برپا با بیان اینکه رویداد دانش آموزی برپا برای پایه دوم دبیرستان برگزار می شود، اضافه نمود: در این رویداد 100 استعداد برتر استان حضور خواهند داشت.

او با اشاره به هماهنگی انجام شده با نخبگان استانی در داخل و خارج از کشور برای حضور در رویداد دانش آموزی برپا گفت: از همه ظرفیت های برای ارائه برترین برنامه ها در این رویداد استفاده شده و حتی مسئولان استانی هم در این رویداد حضور خواهند داشت.

آهنی با بیان اینکه دانش آموزان حاضر در رویداد دو شب و سه روز در اختیار برگزارکنندگان رویداد خواهند بود، اضافه نمود: دانش آموزان حاضر در این رویداد برترین های جشنواره ها، المپیاد ها و همچنین معدل های برتر هستند.

دبیر رویداد دانش آموزی برپا شبکه سازی در بین نخبگان را از اهداف برگزاری رویداد دانش آموزی برپا اعلام کرد و گفت: ارائه و آشنا کردن نخبگان با مسائل جامعه در راستای ارائه راه کار از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

او به فاصله گرفتن نخبگان از جامعه و درگیری بیش از اندازه آن ها با مقوله کنکور اشاره کرد و ادامه داد: باید بر روی هوش اجتماعی نخبگان جامعه کار شود.

آهنی قرار گرفتن نخبگان در محیط و فضای شاد و تفریحی، برگزاری مسابقات مختلف و تلاش برای ایده پردازی را از برنامه ریزی های انجام شده برای رویداد دانش آموزی برپا گفت و اضافه نمود: دانشگاه زنجان همکاری خوبی را برای برگزاری این رویداد با بانیان داشته است.

دبیر رویداد دانش آموزی برپا گفت: دانش آموزان حاضر در رویداد برپا رها نخواهند شد و این رویداد در واقع آغاز یک تحول در این نوع اقدامات است که برای نخستین بار در کشور به این شکل برگزار می شود.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2085

به "بسترهای لازم برای برگزاری رویدادبرپا در زنجان فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسترهای لازم برای برگزاری رویدادبرپا در زنجان فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید