برگشت خوردن 740 بی ام و از چین

به گزارش کلوب آگهی، بیشتر خورو هایی که به دلیل نقض فنی برگشت خورده اند از سری ایکس هستند.

برگشت خوردن 740 بی ام و از چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا به نقل از شین هوا، خودروسازی بی ام و با صدور بیانیه ای اعلام نمود 740 خودروی صادرشده این کشور به چین را به دلیل نقض فنی در در بخش جهت یابی بازگردانده است. در بین خودرو های فراخوان شده مدل های مختلفی از این خودروسازی نظیر ایکس 5، ایکس 6، ایکس 7 و سری ام دیده می شوند. آن طور که در بیانیه بی ام و آمده است تمامی خودرو ها بدون دریافت هرگونه وجهی از مالکان آن ها تعمیر و مجددا تحویل داده خواهد شد.

چین عظیم ترین بازار مصرفی خودرو های بی ام و در دنیا محسوب می گردد. در سه ماهه سوم سال جاری در مجموع 675 هزار و 680 دستگاه خودرو از انواع مدل های مختلف تولیدی این کشور در سطح دنیا به فروش رفته که این رقم در مقایسه با سه ماهه قبل 8.6 درصد افزایش پیدا نموده است. بشترین رشد مربوط به بازار چین بوده است که حدود یک سوم کل خودرو های به فروش رفته را شامل می گردد. این کشور همچنین تنها کشور در بین بازار های اصلی بی ام و بوده که میزان فروش خودرو در آن طی 9 ماه اخیر نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مثبت داشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1128

به "برگشت خوردن 740 بی ام و از چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگشت خوردن 740 بی ام و از چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید