امیرحسین زارع: کشتی های بسیار سختی را پشت سر گذاشتم

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، امیر حسین زارع شب گذشته در رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا ، کار بسیار بزرگی انجام داد. او به عنوان یکی از مدعیان وزن 125 کیلوگرم توانست یکی پس از دیگری از سد رقبای عنوان دار و باتجربه خود بگذرد و به عنوان قهرمانی برسد.

امیرحسین زارع: کشتی های بسیار سختی را پشت سر گذاشتم

امیرحسین زارع در این رقابتها که جزو رنکینگ اتحادیه دنیای کشتی محسوب می گردد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و در نهایت ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله نیک ماتوهین از آلمان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. زارع در فینال مقابل بلال ماخوف، قهرمان دنیا از روسیه نهاده شد و با پیروزی 5 بر 3 بر این حریف نامدار، صاحب مدال طلا شد.

امیر حسین زارع پس از این موفقیت گفت: شکر خدا در روز تولدم و در آزمونی که خدا در آستانه سن 20 سالگی برای من قرار داده بود مدال طلا را کسب کردم. کشتی های سختی بود اما توانستم اینجا هم خوب کشتی بگیرم. هنوز هیچ چیز تمام نشده و تا المپیک راه زیادی باقی مانده است.

وی اعلام نمود: در ابتدا امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را در وزن 125 کیلوگرم کسب کنم. سپس به عنوان ملی پوش ایران در سنگین وزن به بازیهای المپیک توکیو برسم و در نهایت بتوانم بهترین مدال را برای کشور عزیزمان بدست آورم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 470

به "امیرحسین زارع: کشتی های بسیار سختی را پشت سر گذاشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین زارع: کشتی های بسیار سختی را پشت سر گذاشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید