امباپه می تواند جانشین مسی و رونالدو گردد

به گزارش کلوب آگهی، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت.

امباپه می تواند جانشین مسی و رونالدو گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال های خاتمهی دوران درخشان ورزشی شان قرار دارند و بسیاری معتقدند کیلیان امباپه در سال های آینده می تواند جانشین این دو فوق ستاره عظیم لقب گیرد. آرسن ونگر نیز چنین عقیده ای داشته و مدعی شد امباپه در آینده تبدیل به ستاره عظیم دنیای فوتبال خواهد شد.

آرسن ونگر گفت: بهترین بازیکن دنیا؟ لیونل مسی.ما هرگز بازیکنانی مثل او را ندیده ایم که در هر شرایط سختی قادر به بروز خلاقیت باشد. به نظر می رسد نسل چنین بازیکنانی بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به خاتمه خواهد رسید.

حالا باید در خصوص نسل بعدی ستاره های عظیم صحبت کنیم و به نظر می رسد در آینده کیلیان امباپه می تواند جانشین چنین بازیکنانی باشد. در حال حاضر می توان امباپه را پیشروی بازیکنان دنیای فوتبال دانست. البته نیمار نیز شانس مساعدی دارد. اما من معتقدم انگلیس شانس خوبی دارد. آنها در حال حاضر در سطح جوانان بسیار خوب عمل می نمایند. تیم ملی انگلیس زیر نظر با گرت ساوتگیت در جام دنیای نمایش موفقی داشته است و من در یورو 2020 اروپا نیز معتقدم آنها می توانند یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 785

به "امباپه می تواند جانشین مسی و رونالدو گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه می تواند جانشین مسی و رونالدو گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید