اسکوچیچ بحرین را با قایدی سورپرایز می نماید؟

به گزارش کلوب آگهی، مهدی قایدی در بازی گذشته ایران برابر هنگ کنگ فرصت بازی کردن پیدا نکرد و این در حالی است که 4 مهاجم دیگر تیم ملی یعنی سردار آزمون، مهدی طارمی، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد برابر هنگ کنگ به میدان رفتند.

اسکوچیچ بحرین را با قایدی سورپرایز می نماید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قایدی ستاره ریز نقش استقلال و تنها نماینده استقلال، با حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران، این فرصت را پیدا نموده است که پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

قایدی اولین بازی خودش با پیراهن تیم ملی را در بازی برابر ازبکستان تجربه کرد حدود 15 دقیقه به میدان رفت.

قایدی در بازی محبت آمیز برابر بوسنی پیروز شد رو پاس زیبای سعید عزت اللهی یک گل زیبا را به ثمر برساند تا گلزنی با پیراهن تیم ملی را هم تجربه نموده باشد.

او این فرصت را داشت تا در بازی محبت آمیز برابر سوریه هم به میدان برود، اما ابتلایش به ویروس کرونا این فرصت را از او گرفت.

قایدی در بازی گذشته ایران برابر هنگ کنگ فرصت بازی کردن پیدا نکرد و این در حالی است که 4 مهاجم دیگر تیم ملی یعنی سردار آزمون، مهدی طارمی، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد برابر هنگ کنگ به میدان رفتند.

حالا باید دید اسکوچیچ در بازی روز دوشنبه برابر بحرین که بازی بسیار حساسی محسوب می گردد از قایدی برای سورپرایز بحرین استفاده می نماید یا نه.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1629

به "اسکوچیچ بحرین را با قایدی سورپرایز می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ بحرین را با قایدی سورپرایز می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید