42 اثر تاریخی شهرستان رامیان ثبت ملی شده است

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، جواد صادقلو در مراسم افتتاح اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامیان که ظهر چهارشنبه برگزار گردید، اظهار کرد: 32 اثر و ابنیه تاریخی ثبت نشده و 30 جاذبه گردشگری در سطح شهرستان رامیان داریم.

42 اثر تاریخی شهرستان رامیان ثبت ملی شده است

وی همچنین در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از این که بعد از 14 سال از استقرار فرمانداری شهرستان، این اداره افتتاح و استقرار یافته است گفت: رامیان دارای ظرفیت های بالایی در بحث جاذبه ها و آثار تاریخی است و امیدواریم این اداره بتواند از این ظرفیت ها استفاده و جذب گردشگر و سرمایه گذار بکند.

صادقلو با تأکید بر لزوم جذب گردشگر برای توسعه مالی، گفت: طی دو سال اخیر، اعتباراتی را در بحث تعمیر و نوسازی اماکن تاریخی و جذب اعتبار برای زیرساخت های گردشگری داشتیم و سال گذشته نیز آبشارهای شیرآباد و سال جاری گل رامیان را ثبت ملی نموده ایم.

وی در ادامه اضافه نمود: سال جاری برای توسعه زیرساخت های باغ تاشته رامیان و توسعه آن اعتباراتی اختصاص داده ایم و همچنین در برنامه های گردشگری شهرستان بحث ژئوپارک قلعه میران را مورد توجه قرار داده ایم.

فرماندار شهرستان رامیان در سرانجام گفت: عزاداری ظهر عاشورای رامیان ثبت ملی شده و امروز با توجه به پخش مستقیم آن از شبکه های سراسری، فراملی شده است. با یک برنامه ریزی صحیح می توان از این ظرفیت مهم و مذهبی استفاده کرد و با جذب گردشگر مذهبی و فراهم آوردن شرایط، برای توسعه مذهبی، مالی و گردشگری پیش رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 549

به "42 اثر تاریخی شهرستان رامیان ثبت ملی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 اثر تاریخی شهرستان رامیان ثبت ملی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید