12 باید و نباید در خرید ماشین اصلاح صورت

به گزارش کلوب آگهی، حدود دو سال از شیوع بیماری کرونا می گذرد و بیشتر پزشکان برترین راه حل فرار از این بیماری را ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی می دانند. شاید تنها توصیه ای که هنوز هم روی آن تاکید دارند استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده است. اما درعین حال ماندن در خانه هم راه حلی است که بسیاری از ما را از سبک زندگی معمولی خود دور نموده است. بعلاوه همه ما با سبک جدیدی از زندگی خو گرفتیم و طبق آن برنامه زندگی خود را تنظیم می کنیم.

12 باید و نباید در خرید ماشین اصلاح صورت

یکی از موضوعات اساسی در زمانی که بیشتر وقت خود را در خانه به سر می بریم، رعایت بهداشت است. البته رعایت بهداشت هم فاکتورهای مختلفی دارد. اما بارزترین نشانه آن در آقایان، رسیدگی به سروصورت و اصلاح ریش است. ممکن است شما هم تا قبل از همه گیری بیماری کرونا، این کار را به آرایشگر خود می سپردید. اما در حال حاضر رعایت بهداشت فردی مسئله مهم تری شده است و احتمالا خودتان هم چنین روشی را برای اصلاح سروصورت نمی پسندید. بنابراین به شما توصیه می کنیم که لوازم اصلاح سروصورت که استفاده می گردد، برای خود تکمیل کنید.

یکی از این موارد که اهمیت زیادی دارد، ماشین اصلاح صورت است. هنگام خرید این ابزار بسیار مهم و کاربردی باید به نکات مختلفی توجه کنید تا گزینه بهتر را انتخاب نموده باشید. در ادامه 12 نکته مهم در خرید ماشین اصلاح صورت را بیان می کنیم.

1- در حال حاضر ماشین ریش تراش در دو نوع کلی ریش تراش با تیغه چرخشی و ماشین اصلاح فویلی در بازار موجود است. اگر در پی یک اصلاح کاملا تمیز هستید، خرید ریش تراش های با تیغه چرخشی را به شما پیشنهاد می کنیم. اما با استفاده از مدل فویلی می توانید خودتان تصمیم بگیرید که چه مقدار اصلاح صورت گیرد و بر اساس نوع تیغه این موضوع را معین می کنید.

2- نوع تیغه ماشین های اصلاح در دو نوع فولادی و سرامیکی هستند. اگر در پی تیغه تیزتر هستید، تیغه سرامیکی گزینه بهتری است. اما درعین حال در نظر داشته باشید که این تیغه ها مقاومت کمی در برابر شکستگی دارند و تیغه فولادی مقاومت بالاتری دارد.

3- در هنگام خرید ماشین اصلاح صورت حتما باید به نوع باتری به کاررفته در آن هم توجه کنید. در خالت کلی دو نوع باتری لیتیومی و نیکلی به کار می فرایند. انتخاب هر کدام از این باتری ها قمت متفاوتی برای ماشین اصلاح صورت ایجاد می نماید. باتری لیتیومی دارای عمر مفید بیشتر در کنار قابلیت شارژ سریع است. اما باتری نیکلی که از متریال نیکل ساخته می گردد، در مدت زمان طولانی تری شارژ می گردد و به همین علت قیمت پایین تری دارد.

4- قبل از خرید ماشین ریش تراش معین کنید که می خواهید ماشین اصلاح شما با برق کار کند و یا باتری؟ اصولا ماشین های اصلاح که با باتری کار می کنید ضدآب هستند و حتی می توانید زیر دوش هم از آن ها بهره ببرید. اما درعین حال قدرت پایین تری نسبت به نوع برقی دارند و کارایی جالبی در اصلاح موهای بلند ندارند.

5- عمر ماشین ریش تراش باتری خور نسبت به نوع برقی کمتر است و توان و قدرت نوع سیمی را ندارند.

6- حتما توجه کنید که ماشین اصلاح صورت خریداری شده دارای شانه مخصوص با درجه های قابل تنظیم باشد. در این صورت می توانید آن را روی مقدار دلخواه تنظیم کنید و کوتاهی و بلندی ریش و مو را معین کنید.

7- اگر در پی یک ماشین اصلاح با امکان ایجاد خط زن هستید، حتما چک کنید که دستگاه خریداری شده دارای این امکان باشد. درعین حال توجه داشته باشید که برای خرید برترین ماشین اصلاح سروصورت که امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد باید قیمت بیشتری پرداخت کنید.

8- در بیشتر موارد تیغه های ریش تراش ها دارای دوام و مقاومت بالایی هستند. اما بعد از کند شدن قابل استفاده نیستند و باید تعویض گردد. هنگام خرید ریش تراش دقت کنید که دستگاه موردنظر قابلیت تعویض سری تیغه ها را داشته باشد. در غیر این صورت با در دسترس نبودن تیغه ها، مجبور خواهید بود که دستگاه جدیدی بخرید و هزینه دوباره پرداخت کنید.

9 هنگام خرید، حتما توجه کنید که ماشین ریش تراش دارای قابلیت اصلاح در شرایط خیس و خشک باشد. این قابلیت به این معنا است که امکان استفاده از فوم و خمیرریش برای شما وجود داشته باشد.

10- ماشین ریش تراشی بخرید که لوازم جانبی آن کامل تر باشد. در این صورت احتیاجی به خرید این ابزارها به صورت جداگانه نخواهید داشت. ازجمله این لوازم جانبی می توان به شانه با سایزهای مختلف، تیز کننده تیغه ریش تراش و دستگاه شستشو است.

11- وزن دستگاه فاکتور بسیار مهمی است که شاید در نگاه اول و در هنگام خرید چندان مهم به نظر نرسد. اما زمانی که مجبور باشید حداقل 30 تا 40 دقیقه زمان صرف اصلاح صورت کنید، متوجه اهمیت این فاکتور می شوید.

12- درنهایت اینکه دستگاه ریش تراشی بخرید که دارای کارت ضمانت، گارانتی و اصالت محصول باشد. شما قصد دارید مبلغ زیادی برای خرید یک ماشین اصلاح صورت پرداخت کنید. بنابراین داشتن این موارد بخش کوچکی از قیمت پرداخت شده هستند. علاوه بر آن، داشتن ضمانت مرجوعی و یا کارت گارانتی و سلامت فیزیکی، به خوبی نشان دهنده کیفیت دستگاه است و شما از خریدی امن و تضمین شده خیالتان راحت می گردد. بعلاوه در نظر داشته باشید که ماشین های اصلاح سروصورت که دارای کیفیت بالا و از برندهای معتبر هستند، معمولا 2 تا 5 سال ضمانت و گارانتی دارند.

در این صفحه نکات بسیار مهم در خرید ماشین اصلاح صورت را بیان کردیم. هر کدام از این دستگاه ها با امکانات مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند. اگر در پی این هستید که ماشین اصلاحی بخرید که دارای بالاترین و برترین امکانات باشد، باید قیمت های بیشتری پرداخت کنید. در این شرایط ممکن است خرید یک ماشین اصلاح از برندی معتبر و معروف که دارای امکانات متعدد است، سخت باشد. به همین علت به شما توصیه می کنیم از روش خرید قسطی بهره ببرید. شما با خرید قسطی ماشین اصلاح صورت می توانید از وام خرید کالا بهره ببرید و بدون احتیاج به ارائه مدارک خاص و یا ضامن، محصول موردنظر خود را بخرید. در این صورت در کنار به دست آوردن یک دستگاه اصلاح صورت با برترین کیفیت و امکانات، قیمتی مناسب پرداخت می کنید و بازپرداخت اقساط آن شما را اذیت نخواهد کرد.

م. خ

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1737

به "12 باید و نباید در خرید ماشین اصلاح صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 باید و نباید در خرید ماشین اصلاح صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید