10 تکنیک منحصر به فرد برای طراحی خانه در فصل زمستان

به گزارش کلوب آگهی، رپرتاژ آگهی - بسیاری از ما دوست داریم با تغییر هر فصل از سال، دکوراسیون منزل را با همان فصل هماهنگ و یا ست کنیم. پشنهاد می کنیم با توجه به فصل زمستان برای منزل خود دکوراسیونی گرم و بی نظیر را انتخاب کنید. برای شادی بخشیدن و تنوع به دکوراسیون خانه احتیاج به صرف هزینه های زیاد و نقشه های پیچیده نیست، با چند کار ساده و ارزان می توانید تم های گرم و مناسب را به خانه خود دعوت کنید. داشتن فضایی گرم در خانه، هتل، آپارتمان مبله و مسافرخانه در فصل سرد زمستان می تواند لذت های استراحت را بیشتر کند. توصیه می کنیم در این فصل سرد مکان هایی را انتخاب کنید که با المان های گرم طراحی شده اند.

10 تکنیک منحصر به فرد برای طراحی خانه در فصل زمستان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگر جز افرادی هستید که در فصل زمستان به مسافرت می پردازید و در پی اقامتگاهی هستید که بتواند تمامی امکانات یک خانه بی نظیر از نظر دکوراسیون داخلی را داشته باشد، آپارتمان مبله بهترین گزینه برای شماست. تهران سوئیت برای شما عزیزان که در فصل های سرد به پایتخت سفر می کنید پیشنهاد ویژه ای دارد، اجاره آپارتمان مبله در تهران می تواند علاوه بر فراهم کردن دکوراسیون داخلی بی نظیر برای یک اقامت دلنشین هزینه های اقامت شما را به طور چشمگیری کاهش دهد. اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در تهران از طریق سایت های مرجع مانند تهران سوئیت علاوه بر گرمای خانه های زیبا، آرامش را به شما هدیه می دهد.

تهران سوئیت با چند راه کار ساده در این مطلب پیشنهاد میکند که چطور خانه، هتل، ویلا، مسافرخانه و آپارتمان مبله خود را در فصل سرد زمستان به فضایی گرم و بی نظیر تبدیل کنید.

1- رنگ دیوارها در زمستان

یکی از مهمترین عوامل در دکوراسیون تم زمستانی رنگ دیوارها است. در فصل زمستان می توانید رنگ های گرم را جایگزین رنگ های سرد نمایید. یک تغییر کوچک بر روی دیوارها فضای داخلی خانه را با تغییرات بسیار عظیمی همراه خواهد نمود. برای اینکه بتوانید تغییرات عظیم را برای فضای خود فراهم کنید، لازم نیست تمام دیوارها را رنگ کنید. یکی از دیوارها را انتخاب نمایید و آن را با رنگ گرم دلخواه خود رنگ بزنید. شاید در ذهن خود به رنگ کردن یک دیوار بخندید اما این کار کاملا اصولی است و باعث عمق بخشی به فضای کاربری شما می گردد. اگر تصمیم دارید که با آمدن فصل زمستان، یک تغییر عظیم و برجسته در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید می توانید به سراغ رنگ آمیزی دیوار منزلتان بروید. برای این کار هم لازم نیست که تمامی دیوارها را رنگ کنید و دردسرهای رنگ آمیزی دیوارهای خانه را به جان بخرید. تنها کافی است که یک دیوار را انتخاب کنید و آن را خودتان به راحتی رنگ آمیزی کنید.

2- اشیای کوچک را دریابید

اگر برای شما رنگ آمیزی دیوار مقدور نیست، با تغییر اشیای کوچک خانه تغییرات را شروع کنید. با استفاده از پرده هایی به رنگ قرمز، بنفش، نارنجی، قهوه ای و زرد می توان فضای سرد فصل زمستان را به فضایی گرم مبدل کرد. تغییر رنگ کوسن ها، ملحفه ها، رومیزی و گیاهان به رنگ های گرم از دیگر تکنیک هایی است که فضای سرد خانه را به فضای گرم تبدیل می نماید. وجود رنگ گرم در منزل باعث ایجاد گرمی و صلابت در خانه می گردد.

3- تغییر دکوراسیون اتاق خواب

تغییر دکوراسیون اتاق خواب از جمله مواردی است که در فصل زمستان باعث ایجاد تغییرات اساسی در فضای خانه می گردد. چرا اتاق خواب را جز تغییرات اساسی می دانیم؟ با گذر از فصل گرما و ورود به فصل سرما باید تمامی روتختی ها، ملحفه های خنک و پتوها عوض گردد. نمیتوان با ملافه های نازک و سفید فصل سرد زمستان را سپری کرد. رنگ سفید در ملحفه ها از لحاظ روانشناسی سرما را در ذهن انسان چندین برابر می نماید. البته که این رنگ آرامش دلنشینی به اتاق خواب میدهد.

4- با شمع و عطر تغییرات اساسی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید

با استفاده از شمع و عطر می توانید تغییرات اساسی در دکوراسیون خانه ایجاد نمایید. رنگ زرد و نور شمع گرمای بی نظیری به خانه خواهد بخشید. اتاق نشیمن آشپزخانه، اتاق خواب و میز ناهار خوری 4 فضای هستند که نور و گرمای شمع تاثیر بسزایی در آنها دارد. عطرهای بوی گرم مانند قهوه و دارچین تاثیراتی مانند شمع دارند.

5- استفاده از آویز های رنگی در ورودی

اگر مایلید تا حال و هوای سرمای زمستان را با گرمایی بی نظیر در خانه تجربه کنید، ورودی های منزل را جدی بگیرید. از طریق آویز های رنگارنگ با تنالیته رنگ های گرم ورودی منزل شما را با گرمی عجین می نماید. استفاده از این نوع آویزها به سلیقه شما در خانه بستگی دارد.

6- کفپوش ها را بپوشانید

کفپوش هر خانه با توجه به استراتژی های معماران از جنس های مختلفی تشکیل شده است. کفپوش خانه شما از هر جنسی که باشد، توصیه می کنیم آن را با استفاده از موکت یا قالیچه های رنگی بپوشانید. با استفاده از این تکنیک گرمای خانه و فضاهای مختلف آن را افزایش دهید.

7- استفاده از تابلو فرش ها

یکی از جذاب ترین تکنیک های دکوراسیون در فصل زمستان استفاده از تابلو فرش ها در خانه است. تابلو فرش فضای بسیار جذابی به خانه می بخشد. برای استفاده از تابلو فرش ها خلاقیت به خرج دهید.

8- طرح های رنگارنگ

با ورود زمستان به شهر خود اجازه ورود آن به اتاق ها را ندهید. برای این کار می توانید از طرح های رنگارنگ با تنالیته های رنگ های تند و گرم بهره ببرید. استفاده از بشقاب های رنگی و جذاب، بکارگیری گل در دیزاین خانه، استفاده از المان های رنگی جز کارهایی است که به خانه جذابیت خاصی می بخشد.

9- استفاده از بافتنی ها

گلچینی از بافتنی ها را در قسمت های مختلف خانه قرار دهید. کلاه قدیمی بافتنی، دستکش ها و جوراب های بافتنی را با یک نخی به یکدیگر متصل کنید و مانند یک ریسه آن را از بالای فضای اتاق آویزان نمایید. این کار با فصل زمستان کاملا همخوانی دارد و فضای زیبایی را به وجود می آورد.

10- استفاده از نور در کل اتاق

با استفاده از نورهای گرم عدم وجود خورشید را در فضای منزل جبران کنید. به جای خورشید از لامپ های متمرکز و پراکنده بهره ببرید. این کار به فضاهای درونی شما درخشندگی و نورانیت خاصی می بخشد. لوستر، چراغ آویز، آباژورهای متنوع و لامپ های سقفی پراکنده گزینه های مناسبی برای ایجاد نور در کل اتاق هستند.

اگر به موضوعات طراحی و دکوراسیون علاقمند هستید پیشنهاد میکنیم مقاله مربوط به اینکه چطور تخت خواب خانه خود را مانند هتل پنج ستاره تنظیم کنیم را مطالعه نمایید.

مراقب سلامتی خود باشیم

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1136

به "10 تکنیک منحصر به فرد برای طراحی خانه در فصل زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تکنیک منحصر به فرد برای طراحی خانه در فصل زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید