کلوپ: بازی کردن مقابل برنتفورد واقعا کار سختی است، می دانستیم نبود صلاح و مانه تیم را دچار مشکل می نماید

به گزارش کلوب آگهی، سرمربی تیم فوتبال لیورپول به سخت شدن کار تیمش در نبود دو ستاره اصلی خط حمله اذعان کرد اما این موضوع را بهانه ای برای نتیجه نگرفتن ندانست.

کلوپ: بازی کردن مقابل برنتفورد واقعا کار سختی است، می دانستیم نبود صلاح و مانه تیم را دچار مشکل می نماید

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ پس از پیروزی 3 بر صفر روز گذشته (یکشنبه) مردانش برابر برنتفورد در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، گفت: راستش بازی کردن مقابل برنتفورد کاری بی نهایت سخت است. سبک بازی آنها در حالت عادی متفاوت از سایر تیم هاست اما مقابل ما این تیم طوری بازی کرد که واقعاً کارمان را سخت کرد. خیلی از دقایق بازی توپ روی هوا بود و تنها زمانی که توپ روی زمین می ماند می توانستیم فوتبال بازی کنیم. بازی روانی نبود و در چنین شرایطی ضربات آغاز مجدد می توانند باز کننده قفل بازی باشند. در این بازی هم دقیقاً همین اتفاق رخ داد. ما شاید حتی زودتر هم می توانستیم به گل برسیم اما گل های دوم و سومی که زدیم فوق العاده بودند.

کلوپ با اشاره به گلزنی فابینیو، مینامینو و چمبرلین اضافه کرد: در تیم ما همواره همه به صرف گلزنی دعوت هستند اما کار امشب بازیکنان گلزن واقعاً خوب بود. آنها و دیگر بازیکنان تیم سخت کوشش کردند و این همان کاری است که می بایست انجام می دادند. اینکه مسئولیت گلزنی روی شانه های دیگر بازیکنان تیم افتاده کاملاً طبیعی است. ما وقتی که محمد صلاح و سادیو مانه (به جام ملت های آفریقا) رفتند می دانستیم که اوضاع چگونه خواهد شد. با این حال نتیجه بازی به ما برای حفظ آرامش مان و فرونشاندن حاشیه هایی که اخیراً درباره تیم ما شکل گرفته است یاری می نماید. ما راه چاره مسائل مان را پیدا می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2010

به "کلوپ: بازی کردن مقابل برنتفورد واقعا کار سختی است، می دانستیم نبود صلاح و مانه تیم را دچار مشکل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: بازی کردن مقابل برنتفورد واقعا کار سختی است، می دانستیم نبود صلاح و مانه تیم را دچار مشکل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید