کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 به ساری می رود

به گزارش کلوب آگهی، کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 عصر امروز در بوستان ولایت ساری، بزرگ ترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور حضور می یابد.

کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 به ساری می رود

عصر امروز شنبه 22 اردیبهشت، ساعت 19 بوستان ولایت ساری میزبان کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 می شود.

از جمله برنامه های عصر امروز در ساری عبارتند از: اجرای موسیقی محلی آذری و مازندرانی، برپایی بازارچه سوغات و صنایع دستی تبریز.

کاروان سفیران تبریز 2018، از 11 اتوبوس حامل صنایع دستی مختلف و صنعتگران متعدد استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تشکیل شده است. این کاروان پس از گذر از شهرهای گردشگری مختلف کشور و گذر از 15 استان به تبریز بازمی شود.

کاروانی از صنایع دستی و سوغات آذربایجان و با شعار حمایت از کالای ایرانی به منظور حرکت در کشور به دستور رئیس جمهوری همزمان با جشن رسمی تبریز 2018 به راه افتاد. این کاروان ظرفیت های گردشگری تبریز و استان را به مردم معرفی می نماید که از جمله اهداف این کاروان محسوب می شود.

کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 علاوه بر معرفی ظرفیت های گردشگری و عرضه سوغات و صنایع دستی تبریز و استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، برنامه هایی را به وسیله گروه های هنری و موسیقی محلی آذربایجان شرقی در جمع گردشگران و شهروندان شهر های مختلف برگزار می نماید و فرهنگ غنی و فولکلور (فرهنگ مردم) آذربایجان را معرفی می نماید.

این کاروان امروز عصر در ساری حاضر خواهند شد.

عکس کاور از محسن هدایتی

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1989

به "کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 به ساری می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 به ساری می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید