پای گردشگران به چورزق زنجان باز شد

به گزارش کلوب آگهی، اسم شهر چورزق شاید کمتر به گوش کسی آشنا باشد. این شهر در شهرستان طارم از شهرهای استان زنجان واقع است که به تازگی در فهرست مقصد گردشگران درآمده است.

پای گردشگران به چورزق زنجان باز شد

با قیمت تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گفته محمد محمدی، عضو شورای اسلامی شهر چورزق، محور تهم- چورزق موجب شده تا در بهار و تابستان به دلیل خوش آب و هوا بودن شاهد ورود گردشگران به این منطقه باشیم. این منطقه به دلیل داشتن طبیعت منحصر به فرد این شرایط را دارد که در جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری پیشقدم باشد. وی گفت:

ورود سرمایه گذار بخش گردشگری با همکاری مدیران شهری می تواند فرصت های مناسبی برای توسعه شهری ایجاد کند. با این حال محرومیت این منطقه سد راه توسعه این شهر است و با وجود فراهم شدن زیرساخت هایی همچون راه و طبیعت منحصر به فرد این شهر هنوز این منطقه در سطح کشور برای سرمایه گذاران و دوستداران طبیعت و گردشگران معرفی نشده و راه درازی برای تبلیغ و اطلاع رسانی داریم.برگزاری جشنواره انار از جاذبه های دیدنی این شهر به شمار می رود. تهیه شده در خبرنگارانمنبع: کجارو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 387

به "پای گردشگران به چورزق زنجان باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای گردشگران به چورزق زنجان باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید