پارس جنوبی جم تیمی جدید است، هفته به هفته بهتر می شویم

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: فردا از حمایت طرفداران خود برخوردار هستیم و انشاءالله برای برد به میدان خواهیم رفت.

پارس جنوبی جم تیمی جدید است، هفته به هفته بهتر می شویم

وی با بیان اینکه تیم نساجی بازی های خوبی انجام داده و نتایج مطلوبی را کسب نموده است، افزود: بازی سختی مقابل نساجی خواهیم داشت و با توجه به اینکگه میزبان مسابقه هستیم کوشش داریم تا برنده شویم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص سوال خبرنگاری در خصوص بازی محتاط پارس جم بعد از زدن گل افزود: وقتی ما در یک بازی سه گل می زنیم به این معنا است که محتاط بازی ننموده ایم. در تمرینات خود روی بازی بعد از گل خیلی کار نموده ایم و هیچ وقت از بیرون به بازیکنان نگفته ایم محتاط بازی نمایند.

کمالوند با بیان اینکه تیم ما حدود 17 بازیکن جدید دارد، افزود: تیم ما کلا جدید است و دستیابی به اهداف مد نظر در این تیم کمی زمان بر است و از اول هم قول دادیم که تیم ما را از هفته چهارم ببینید و قول می دهیم تیم ما هفته به هفته بهتر گردد.

وی با بیان اینکه در شهر جم راحت هستیم و مردم خونگرمی در این شهر هستند، توضیح داد: بعضی زیرساخت ها ایراد دارد و مثلا زمین تمرین نداریم و در زمین اصلی تمرین می کنیم و در صورتی که زیرساخت ها بهبود یابد دوست داریم کلا در این شهر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه ان شاالله فردا بازی را می بریم و سه امتیاز را می گیریم افزود: توپال ناظمی داور خوبی است و فردا هم امیدواریم که شاهد قضاوت خوب ایشان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 148

به "پارس جنوبی جم تیمی جدید است، هفته به هفته بهتر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس جنوبی جم تیمی جدید است، هفته به هفته بهتر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید