وقتی هافبک ملی پوش در جاده چالوس ناک اوت می شود!

به گزارش کلوب آگهی، یکی از ملی پوشان مطرح فوتبال ایران که در حال سفر به شمال از جاده چالوس بود، وسط راه تصمیم گرفت با دوستش به یک رستوران برود و ناهار بخورد.

وقتی هافبک ملی پوش در جاده چالوس ناک اوت می شود!

این ملی پوش که بعضا با حضور در بعضی از برنامه ها کادو و سکه و... می گیرد، وقتی ناهارش را در رستوران صرف کرد انتظار داشت نه تنها پول ندهد بلکه 15 میلیون تومان هم به خاطر نام وشهرتش بگیرد! وقتی این مساله با اعتراض صاحب رستوران روبرو شد، دوست هافبک ملی پوش با جدیت گفت: می دانید چه چهره بزرگی وارد رستوران شما شده؟ الان به خاطر حضور این بازیکن مطرح کلی مشتری جذب می کنید و همه می گویند فلانی در این رستوران ناهار خورده و بین این همه رستوران در جاده چالوس رستوران شما را انتخاب کرده است! صاحب رستوران هم به طرز جالبی در حضور چند نفر گفت: مگر من از شما خواسته بودم بیایید اینجا ناهار بخورید که حالا هم پول ناهار را نمی دهید و هم 15 میلیون تومان می خواهید؟!

این غائله در نهایت با پادرمیانی چند نفر فیصله پیدا کرد. به طوری که بازیکن ملی پوش پولی نگرفت و البته گفت اگر راضی نیستید من پول ناهار را هم بدهم، اما صاحب رستوران این پول را نگرفت و بازیکن سرشناس و دوستش را مهمان کرد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2075

به "وقتی هافبک ملی پوش در جاده چالوس ناک اوت می شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی هافبک ملی پوش در جاده چالوس ناک اوت می شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید