تور مکزیک: هتل بوتیک مکزیکی که از مصالح محلی ساخته شده است

به گزارش کلوب آگهی، این هتل که در شهر بندری پورتو ساخته شده، علاوه بر آن که مصالح و صنایع دستی محلی را نمایان می نماید، می تواند مقصد گردشگری شاخصی هم محسوب گردد که بسیار جالب و دیدنی است.

تور مکزیک: هتل بوتیک مکزیکی که از مصالح محلی ساخته شده است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این هتل جهانگردی که با نام اختصاصی Casona Sforza شناخته شده، دارای 11 سوئیت میهمان، رستوران و فضاهای گردشگری کاملا طبیعی است که میهمانان می توانند از طبیعت آرام، خلوت و آرامش بخش آن نهایت بهره را ببرند. طراحی این هتل و سبک معماری آن کاملا با طبیعت و محیط محلی آن منطقه مطابقت داشته و این تلفیق هنری توانسته جاذبه های فرهنگی و تاریخی جذابی را برای جهانگرد ها به وجود آورد.

بعلاوه از انواع مصالح محلی همانند آجر، سنگ و کاه گل برای ساخت این هتل استفاده شده که به جذابیت بصری آن دوچندان افزوده است. از دیگر مزیت های سبک معماری این هتل، طراحی بوتیک مانند ان است که با طاق های آجری توانسته فضای سنتی و دلنشینی را به وجود آورد.

این طاق های آجری بعلاوه به بازتاب نور خورشید برای خنک سازی فضای داخلی و محافظت از هتل در برابر زلزله احتمالی یاری می نمایند. ارائه انواع صنایع دستی در بخش های مختلف این هتل باعث شده که فضای اطراف آن و معماری آن بخش کاملا با سنت و فرهنگ منطقه همخوانی داشته باشد و این حس را به طور مستقیم به بازدیدنمایندگان هم انتقال دهد.

این در حالی است که در بعضی از فضاهای داخلی این هتل بوتیک، از انواع شیشه های خرد سنتی منطقه که بعضی از آن ها رنگی و نورانی هستند، استفاده شده که با طرح های جذابی که دارند، توجه هر جهانگرد و میهمانی را در هتل به سوی خود جلب می نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1687

به "تور مکزیک: هتل بوتیک مکزیکی که از مصالح محلی ساخته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: هتل بوتیک مکزیکی که از مصالح محلی ساخته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید