تور مکزیک: مشاهده اشیاء ناشناس پرنده در کانادا و مکزیک

به گزارش کلوب آگهی، تصاویر اشیا ناشناسی که به طور همزمان در دو کشور مختلف در آسمان رویت شده، کاربران را به وحشت انداخته است.

تور مکزیک: مشاهده اشیاء ناشناس پرنده در کانادا و مکزیک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است مانور چند شی پرنده ناشناس را در آسمان کشورهای کانادا و مکزیک نشان می دهد. در این تصاویر که به وسیله موبایل تهیه شده است این اشیاء پرنده ناشناس بطور عجیبی بسیار شبیه به هم به نظر می رسند.

تصاویر مربوط به کانادا در شهر برندن این کشور و به وسیله فردی تهیه شده که بنا بر ادعای وی این شی های پرنده ناشناس حدود 19 کیلومتر در بزرگراه در تعقیبش بوده اند. وی در توضیح این ماجرا گفته که از این حادثه بسیار وحشت نموده است. از سوی دیگر تصاویر زیر مربوط به مکزیک در پاتسکورو شهری دقیقا در غرب شهر میکزیکوسیتی تهیه شده است. بنا به گفته افراد محلی این شی های ناشناس در حالی که بسیار آهسته حرکت می کردند حتی لحظه ای در یک نقطه خاص در آسمان توقف کردند و سپس ناگهان ناپدید شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1833

به "تور مکزیک: مشاهده اشیاء ناشناس پرنده در کانادا و مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: مشاهده اشیاء ناشناس پرنده در کانادا و مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید