فردا؛ شروع مسابقات مجازی کاراته در بخش کاتا

به گزارش کلوب آگهی، نخستین دوره رقابت های مجازی کاراته در بخش کاتا فردا در دو بخش مردان و زنان شروع می گردد.

فردا؛ شروع مسابقات مجازی کاراته در بخش کاتا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین دوره رقابت های مجازی کاراته توسط کمیته مسابقات فدراسیون کاراته در جهت تحقق پویش در خانه می مانیم و ورزش می کنیم طراحی و در حال برگزاری هست.

ثبت نام این مسابقات از تاریخ 20 فروردین99 شروع و تا یکم اردیبهشت ماه ادامه داشت که در نهایت 1550 نفر کاراته کادر دو بخش آقایان و بانوان و در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و عظیم سالان ثبت نام کردند. در بخش بانوان 1074 نفر و آقایان 476 نفر شرکت کننده ثبت نام نمودند.

ارسال فیلم کاتا عصر امروز به سرانجام می رسد و مسابقات از فردا ششم اردیبهشت ماه با قضاوت 60 داور آسیایی و جهانی (30 داور در بخش آقایان و 30 داور در بخش بانوان) برابر قوانین فدراسیون جهانی کاراته شروع و تا بیستم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

با توجه به تعطیلی سالن های ورزشی و مسابقات و مدارس و حضور ورزشکاران در منزل، اجرای این مسابقه با استقبال گسترده در سراسر کشور از طرف خانواده ها و ورزشکاران همراه بوده است و به نظر می رسد اجرای این قبیل مسابقات در حفظ آمادگی و شور و نشاط ورزشکاران در رقابت سالم نقش اثرگذاری را به دنبال خواهد داشت.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 740

به "فردا؛ شروع مسابقات مجازی کاراته در بخش کاتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ شروع مسابقات مجازی کاراته در بخش کاتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید