شهر قدیمی ژوجیاجیائو، ونیز شانگهای

به گزارش کلوب آگهی، شهر قدیمی (ZHUJIAJIA ANCIENT TOWN) که به ونیز شانگهای معروف است، در منطقه ای به وسعت 47 کیلومتر مربع در حومه شانگهای قرار گرفته و تاریخی 1700 ساله دارد. شهر ژوجیاجیائو یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری شانگهای می باشد و هرساله گردشگران زیادی به منظور بازدید از این شهر اقدام به رزرو تور شانگهای می نمایند. در سطح شهر چندین نهر و رود جریان دارد و رفت و آمد مردم به وسیله قایق هایی کوچک انجام می گردد، خانه ها نیز درست در کنار این آبراه ها قراردارند. 36 پل از جنس چوب، سنگ و مرمر بر روی این رودها کشیده شده است.

شهر قدیمی ژوجیاجیائو، ونیز شانگهای

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

از دیدنی های این شهر می توان به پل فنگ شنگ (FANGSHANG BRIDGE) اشاره نمود که در سال 1571 ساخته شده و طولانی ترین پل سنگی شهر است. بر روی این پل کتیبه ای سنگی قرار گرفته است که هشت اژدها را در حالی که مرواریدی را احاطه نموده اند نشان می دهد. چهار شیر سنگی نیز بر روی آن قرار دارند. پل معروف دیگر شهر، پل چوبی لانگ یا پل هوی مین است که ستونهایی چوبی موجود در دو طرف آن، فضایی راهرو مانند روی پل ایجاد نموده اند. خیابان شمالی از دیدنی های دیگر این شهر قدیمی است که به طول یک کیلومتر و در دوران امپراطوری کینگ و مینگ ساخته شده است. خانه ها، مغازه های قدیمی و پل های زیبای این خیابان مسافران زیادی را به خود جلب می نماید. باغ های زیادی نیز در این شهر وجود دارد که در میان آنها که ژی یو آن (KE XHI YUAN) بزرگ تر و معروف تر است. این باغ که به خاندان ما تعلق داشته، در میان مردم به باغ ما نیز معروف است. در قسمتی از باغ، چند تپه ساخته شده که بر روی یکی از آنها ساختمانی پنج طبقه به نام چشم انداز ماه (MOON VIEW) قراردارد و بلند ترین بنای این شهر قدیمی است. این شهر در ناحیه کینگ پو قراردارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 396

به "شهر قدیمی ژوجیاجیائو، ونیز شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر قدیمی ژوجیاجیائو، ونیز شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید