ریلمی 9 پرو پلاس با پردازنده دایمنسیتی 920 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش کلوب آگهی، سری ریلمی 9 پرو قرار است به زودی در کشور هندوستان در دسترس قرار بگیرد و به همین دلیل طی چند روز اخیر خبرهای زیادی در رابطه با آن ها منتشر شده است. در جدیدترین خبر هم شاهد حضور مدل ریلمی 9 پرو پلاس در بنچمارک گیک بنچ بودیم.

ریلمی 9 پرو پلاس با پردازنده دایمنسیتی 920 در گیک بنچ دیده شد

ریلمی 9 پرو پلاس قدرتمندترین مدل از گوشی های سری ریلمی 9 پرو به شمار میرود که قرار است به همراه مدل پرو راهی بازار گردد. در رابطه با مدل پرو خبرهای زیادی منتشر شد اما به مدل پرو پلاس خیلی پرداخته نشده است. با این حال امروز شاهد حضور این گوشی در بنچمارک گیک بنچ بودیم تا بدین ترتیب تعیینات فنی این محصول تا حدودی برایمان فاش گردد.

شماره مدل این گوشی با توجه به تعیینات گیک بنچ، RMX3393 است. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی حداقل در مدلی که در گیک بنچ حضور پیدا کرد از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. حال آیا در مدل دیگری با حافظه رم کمتر هم شاهد این محصول خواهیم بود یا خیر تعیین نیست. علاوه بر این ها، اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض این گوشی و قطعا مدل های دیگر این سری ایفای نقش خواهد نمود.

این طور که به نظر می رسد، ریلمی 9 پرو پلاس قرار است به تراشه دایمنسیتی 920 به عنوان قلب تپنده مجهز گردد. تراشه ای که از هشت هسته با چینش 2 + 6 بهره می برد و توانایی سخت افزاری نسبتا بالایی هم دارد. یعنی برای یک گوشی میان رده قدرتمند، این تراشه می تواند جوابگوی احتیاج کاربران باشد (2 هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.50 گیگاهرتز و 6 هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز).

طبق تصویر بالا، ریلمی 9 پرو پلاس پیروز شد در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب به امتیاز خوب 818 و 2324 دست پیدا کند که برای یک میان رده کاملا قابل قبول است. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به نمایشگر 6.43 اینچی از نوع AMOLED، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر بسیار سریع 65 واتی اشاره نمود که خوشبختانه درون جعبه محصول هم شاهد آن خواهیم بود. روی پنل پشتی هم سه دوربین حضور دارند که سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسلی و ساخت شرکت سونی خواهد بود.

ریلمی 9 پرو پلاس به عنوان برترین مدل از چهار مدل سری ریلمی 9 قرار است به زودی برای بازار جهانی رونمایی و عرضه گردد. حال این اتفاق دقیقا در چه روزی رخ می دهد موضوعی است که باید برای فهمیدن آن اندکی منتظر بمانیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2004

به "ریلمی 9 پرو پلاس با پردازنده دایمنسیتی 920 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی 9 پرو پلاس با پردازنده دایمنسیتی 920 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید