دومین رمان مجتبی عباس نژاد منتشر شد

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران این نویسنده درباره این اثر تازه اعلام کرد: رمان از لابه لای سرنوشت ها یک درام است ، درامی که به روابط درونی انسان ها و مشکلاتی که دارند به صورت واقع گرایانه می پردازد. این اثر دولایه است، داستانی با شخصیت اصلی بنام روبی روایت می گردد و در نیمه اثر یک داستان دیگری از دل این داستان بیرون می آید که سرنوشت یک دختر افریقایی در کویر چاد را روایت می کند و پس از آن دوباره اثر به همان شخصیت اصلی یعنی روبی باز می گردد.

دومین رمان مجتبی عباس نژاد منتشر شد

وی همچنین گفت: من در این رمان به موضوع تضییع حقوق زنان اشاره کرده ام ، تضییع حقوق زنان در سطح جوامع مختلف آسیایی و اروپایی تا افریقایی و از این زاویه به ظلم ناخواسته و پنهانی که در جوامع مختلف حتی در غرب به زنان می شود، اشاره کردم.

عباس نژاد با اشاره به شخصیت دکا که دختری افریقایی است نیز گفت: خلق این شخصیت از بابت علاقه ای است که به کویر و افریقا دارم. و به نظرم شخصیت تکان دهنده ای نیز از کار درآمده است.

این مولف تاکید کرد: داستان رمان از لا به لای سرنوشت ها در سرزمینی خیالی می گذرد که خواننده حس می کند جایی در غرب است، اما مهم این است که امروزه در جای جای کره زمین ما دخترانی را داریم که به اجبار ازدواج می کنند و با آن ها سوء رفتارهای جنسی می شود، این محدود به شرق یا غرب نیست.

لازم به یادآوری است از لابه لای سرنوشت ها دومین رمان این نویسنده مشهدی به شمار می رود، وی در رمان نخستین افسون که در ژانر رئالیسم جادویی منتشر شده بود ، داستان خفاش را روایت کرده بود که آرزو داشت به شهر انسان ها بیاید.

انتشارات سیب سرخ این اثر را در 230 صفحه با قیمت 50هزار تومان منتشر کرده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 990

به "دومین رمان مجتبی عباس نژاد منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین رمان مجتبی عباس نژاد منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید