درختان تاریخی باغ شاهزاده ماهان شناسنامه دار می شوند

به گزارش کلوب آگهی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی پنجشنبه 8 خردادماه با اشاره به اینکه این طرح با هدف آنالیز شرایط فعلی درختان، ساماندهی و حفاظت در حال اجرا است، اضافه نمود: در شناسنامه هر یک از درختان باغ شاهزاده ماهان، اطلاعاتی همچون سن تقریبی و ضخامت درختان، گونه، مختصات و نشانی محل و همچنین نحوه آبیاری آن ها ثبت می گردد.

درختان تاریخی باغ شاهزاده ماهان شناسنامه دار می شوند

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

او با تأکید بر اهمیت و ارزش درختان تاریخی باغ شاهزاده ماهان اظهار کرد: موضوع حفظ و نگهداری درختان موجود در باغ شاهزاده ماهان با جدیت دنبال می گردد و از بازدیدکنندگان و گردشگران این باغ تاریخی درخواست می گردد نسبت به حفظ و حراست این درختان توجه بیشتری داشته باشند.

فعالی با بیان اینکه درختان سرو و چنار و همچنین کاج باغ شاهزاده ماهان دارای قدمت بالایی هستند، توضیح داد: در حال حاضر بیش از 320 درخت تاریخی در این باغ وجود دارد.

او اضافه نمود: ساماندهی فضای سبز و پوشش گیاهی این باغ تاریخی از اولویت های اصلی پایگاه ثبت جهانی باغ شاهزاده ماهان است.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 709

به "درختان تاریخی باغ شاهزاده ماهان شناسنامه دار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درختان تاریخی باغ شاهزاده ماهان شناسنامه دار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید