شرح معاون حقوقی باشگاه تراکتور در مورد پرونده کنستانت

به گزارش کلوب آگهی، معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: طرفداران عزیز نگران پرونده کنستانت نباشند.

شرح معاون حقوقی باشگاه تراکتور در مورد پرونده کنستانت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه تراکتور، مصطفی کاراندیش درباره انتشار خبر محکومیت نقدی باشگاه تراکتور در مورد پرونده کوین کنستانت از سوی فیفا، اظهار کرد: قرارداد این بازیکن به مشکل برخورده بود و پیش از این نیز، اقداماتی توسط مدیران سابق صورت گرفته بود و فعلاً رای غیرقطعی از مراجع فیفا صادر شده که این رای، قابلیت اعتراض را دارد.

وی اضافه کرد: پس از ابلاغ رای اصلی به باشگاه از سوی فیفا، این موضوع قطعاً توسط مدیریت محترم و معاونت حقوقی باشگاه به صورت دقیق و کارشناسی شده آنالیز شده و اقدامات لازم در مورد تجدیدنظرخواهی و اعتراض انجام خواهد شد.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور تأکید کرد: از طرفداران عزیزمان می خواهم که نگران نباشند، چرا که به محض ابلاغ قانونی این رای از سوی فیفا به باشگاه، اعتراض خودمان را اعلام خواهیم کرد و قطعاً اجازه نخواهیم داد که آسیبی به باشگاه وارد گردد.

کاراندیش ادامه داد: لازم به شرح است که شرایط پرونده های متعددی که پیش از تحویل باشگاه به مالکیت خصوصی از جمله پرونده های سلیمان کرپیچ، کاردوسو، آلویس نانگ و کرار جاسم وجود داشت، به مراتب بدتر از پرونده حال حاضر بود و در حالی که احکام قطعی در مورد این پرونده ها علیه باشگاه تراکتور صادر شده بود، معاونت حقوقی فعلی با وکلای بازیکنان یادشده، موضوع را به صلح و سازش و با شرایط باورنکردنی به نفع باشگاه، سرانجام داده بودند و اکنون جای نگرانی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: پرونده کنستانت پیش از این، توسط وکلای خارجی پیگیری می شد؛ اما اکنون در دست معاونت حقوقی باشگاه قرار گرفته و اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 479

به "شرح معاون حقوقی باشگاه تراکتور در مورد پرونده کنستانت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح معاون حقوقی باشگاه تراکتور در مورد پرونده کنستانت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید