توئیتر کیفیت نازل آپلود ویدئوها را اصلاح کرد

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، حساب رسمی پشتیبانی توئیتر اعلام نموده به روزرسانی هایی در وب سایت آن صورت گرفته تا مشکل پایین بودن کیفیت ویدئوهای آپلود شده در این شبکه اجتماعی رفع گردد.

توئیتر کیفیت نازل آپلود ویدئوها را اصلاح کرد

از زمان راه اندازی توئیتر تا به امروز کیفیت پایین نمایش ویدئوها در این شبکه اجتماعی یک مشکل همیشگی بوده و علیرغم اعتراض های مکرر کاربران برای رفع کردن آن راهکار اساسی ارائه نشده است. ظاهراً توئیتر برای افزایش سرعت آپلود ویدئوها آنها را به تکه های کوچک تری تقسیم نموده و ارسال می نماید. این کار اگر چه باعث بیشتر شدن سرعت پردازش ویدئوها می گردد، اما کیفیت نسخه خروجی نهایی ویدئوی تهیه شده را کاهش می دهد.

این خدمات هنوز به وسیله استودیوی رسانه ای توئیتر در دسترس قرار نگرفته است. این ابزار به کاربران امکان می دهد تا به همه فایل های ویدئویی ارسالی در توئیتر دسترسی داشته باشند. این تغییرات تنها در خصوص ویدئوهایی که از این پس آپلود شوند و نه ویدئوهای قدیمی اعمال می گردد.

کاربران توئیتر می گویند تغییرات کیفیت ویدئوهای آپلود شده نو در مقایسه با ویدئوهای قدیمی محسوس است و ظاهراً فشرده سازی این ویدئوها کمتر است. اما کیفیت آنها هنوز کمتر از ویدئوهایی است که در سایت هایی مانند یوتیوب در دسترس است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1775

به "توئیتر کیفیت نازل آپلود ویدئوها را اصلاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر کیفیت نازل آپلود ویدئوها را اصلاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید