تمجید: چالش سازمان لیگ تکواندو با تیم ها به خاطر اجرای صریح قانون است، حدود 15 تا 20 نمونه مثبت در لیگ های مختلف داشتیم

به گزارش کلوب آگهی، سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: وقتی نص صریح قانون را در دستور کار خود قرار بدهیم، مطمئناً کار درست را انجام دادیم و گاهی چالش هایی در ذهن تیم ها ایجاد می گردد که با مذاکره حل و معین تکلیف صورت می گیرد.

تمجید: چالش سازمان لیگ تکواندو با تیم ها به خاطر اجرای صریح قانون است، حدود 15 تا 20 نمونه مثبت در لیگ های مختلف داشتیم

محسن تمجید در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انصراف تیم کن و اعتراض تیم مقاومت پیش از برگزاری مسابقات لیگ دست یک تکواندو گفت: تیم تکواندوی کن با توجه به سیاست داخلی خود تصمیم گرفت در لیگ دسته یک شرکت نکند. تیم مقاومت نیز با توجه به انصراف تیم لیگ فزونی پاس از حضور در مسابقات جام خلیج فارس، قصد استفاده از بازیکنان سربازی را که مشمول پارامترهای حضور در دسته یک بودند، داشت و بر اساس مفاد آیین نامه نیز از این بازیکنان استفاده کرد.

وی درباره چالش های سازمان لیگ و تیم های لیگ تکواندو خاطر نشان کرد: وقتی نص صریح قانون را در دستور کار خود قرار بدهیم، مطمئناً کار درست را انجام داده ایم. درباره این چالش ها نیز گاهی ابهاماتی در ذهن تیم ها ایجاد می گردد که با مذاکره حل و معین تکلیف می گردد. به نظر من چالش باعث سازندگی خواهد شد و به تنویر افکار عمومی یاری می نماید، اما اجرای صریح قانون ملاک ماست و براساس پارامترهای آیین نامه کارها را انجام می دهیم.

سرپرست سازمان لیگ راجع به تقاضای تیم ها برای فراهم شدن شرایط جهت حضور همه پتانسیل های تکواندو در سال خاص کرونا در مسابقات گفت: ما نمی توانیم قانون را سال به سال عوض کنیم. قانون همواره قانون است و تغییر قانون برای یک سال خاص منطقی نیست. در خصوص یکسری موارد و شرایط امکان انعطاف وجود دارد، اما عدم تغییر قانون بهتر است و تغییر قانون بی نظمی ایجاد می نماید.

تمجید درباره کیفیت جام نقش دنیا توضیح داد: سطح این مسابقات در حد لیگ خودش است، نه لیگ برتر تکواندو. هر لیگ را باید با خودش مقایسه کرد و این را در نظر گرفت که بازیکنان بیش از یک سال در مسابقات رسمی شرکت کردند و این نحوه برگزاری برای آنها جالب بود. حضور تیم ها در هتل و امکاناتی که فدراسیون برای تیم ها و بازیکنان در نظر گرفت باعث شد تا آنها با ضریب خطای صفر در مسابقات شرکت نمایند که اتفاق خوبی بود.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد تست های کرونا به گونه ای گرفته می گردد تا جواب آنها منفی باشد، یادآور شد: با صراحت تمام می گویم این موضوع غیرممکن است. ما با آزمایشگاه بیمارستان پارس که یکی از معتفزونین آزمایشگاه های کشور است، قرارداد بستیم و تا الان نیز موارد مثبت کم نبوده و در هر دوره اعلام شده است، اما نخواستیم در رسانه ها مطرح گردد.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو در انتها گفت: پیش از مثبت اعلام شدن تست ها عزیزانی که تست شان مثبت باشد از هتل خارج و دیگر بازیکنان نیز قرنطینه می شوند که هر بازیکن در یک اتاق واقع شده است و هیچ برخوردی صورت نمی گیرد. پذیرایی نیز داخل اتاق ها انجام می گردد تا جواب تست ها بیاید و پس از آن اگر جواب هر تستی جوابش مثبت باشد، آن شخص اتاق را خالی می نماید و ضدعفونی صورت می گیرد. در مجموع تست های لیگ های مختلف نیز حدود 15 تا 20 مورد مثبت رخ داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1458

به "تمجید: چالش سازمان لیگ تکواندو با تیم ها به خاطر اجرای صریح قانون است، حدود 15 تا 20 نمونه مثبت در لیگ های مختلف داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید: چالش سازمان لیگ تکواندو با تیم ها به خاطر اجرای صریح قانون است، حدود 15 تا 20 نمونه مثبت در لیگ های مختلف داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید