بوبان: زلاتان در دربی میلان بازی خواهد نمود، او با قبول پیشنهاد ما ریسک کرد

به گزارش کلوب آگهی، مدیرورزشی باشگاه میلان از حضور ستاره سوئدی این تیم در مصاف با اینتر اطلاع داد.

بوبان: زلاتان در دربی میلان بازی خواهد نمود، او با قبول پیشنهاد ما ریسک کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ارزان ایتالیا پاییز 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، زونیمیر بوبان، مدیر ورزشی باشگاه میلان ادعا کرد که زلاتان ابراهیموویچ هفته آینده در دربی میلان به میدان خواهد رفت.

بوبان با تمجید از ستاره سوئدی که در ابتدای ماه گذشته به میلان برگشت، شخصیت و فروتنی او در رختکن روسونری را تمجید کرد گفت: قهرمانان برای تیم شان هر کاری بتوانند انجام می دهند و اول از همه آن کاری که ملزم به انجامش هستند. درست مانند رود گولیت، فرانکو بارسی و پائولو مالدینی و البته روبرتو باجو، ژرژ وه آ و زلاتان ابراهیموویچ. ابراهیموویچ یک قهرمان خالص است. او شخصیتی خاص دارد و واقعاً حرفه ای است. از همان روز اول با توجه به اینکه می دانست چه تأثیری می تواند بر تیم بگذارد، با تواضع تمام وارد رختکن شد. داشتن چنین رفتاری واقعاً آسان نیست. ایبرا جو رختکن را درک کرد. با وجود حساس بودن ضعیت فعلی تیم، او با قبول پیشنهاد ما ریسک بزرگی انجام داد اما ورودش روی تیم تأثیر گذاشته است.

میلان شنبه هفته آینده در دربی دلامادونینا به مصاف اینتر می رود و بوبان می گوید که مهاجم 38 ساله روسونری آماده رویارویی با رقیب همشهری است.

او گفت: کوشش فراوانی انجام داد که به بازی یکشنبه شب ما مقابل هلاس ورونا برسد و هفته آینده هم در دربی حاضر خواهد بود. بازی بعدی ما همواره بازی خاص و مهمترین بازی بوده است. دربی میلان دربی خاصی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 419

به "بوبان: زلاتان در دربی میلان بازی خواهد نمود، او با قبول پیشنهاد ما ریسک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوبان: زلاتان در دربی میلان بازی خواهد نمود، او با قبول پیشنهاد ما ریسک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید