آنالیز تفاوت گوشی ها و تبلت های سامسونگ وارد شده به بازار ایران

به گزارش کلوب آگهی، در فراوری هر گوشی موبایل دو عامل مهم، به جز برند آن نقش دارد: کشور فراوری کننده و کشور سفارش دهنده. این دو عامل شاید در چشم خریدار خُرد چندان تاثیرگذار نباشد اما در خروجی محصول نهایی تفاوت هایی را ایجاد می نماید. داریا همراه مرکز، واردکننده رسمی گوشی ها و تبلت های سامسونگ، در سال های گذشته سعی نموده تا این دو عامل مهم را برای واردات خود در نظر بگیرد.

آنالیز تفاوت گوشی ها و تبلت های سامسونگ وارد شده به بازار ایران

گوشی های موبایل شاید با یک نام و یک فهرست از مشخصات و حتی در نهایت یک استاندارد وارد بازارهای فروش شوند اما مسئله ای که پیش از بازار فروش مطرح می گردد، خط فراوری این گوشی ها است. کشورهای مختلف با مشخص بوجه های مختلف برای شرکت ها سفارش موبایل و تبلت را ثبت می نمایند. کمپانی ها این سفارشات را به خط فراوری خود در کشورهای گوناگون می فرستند و به این ترتیب موبایل های فراوریی بسته به خط فراوری و کشور سفارش دهنده ویژگی های جزئی متفاوتی خواهند داشت. لوازم جانبی و سخت افزارهای به کار رفته در این گوشی ها و تبلت ها بسته به بوجه ای که کشورهای سفارش دهنده مشخص می نمایند، متفاوت خواهد بود.

داریا همراه مرکز، با در نظر گرفتن این دو عامل مهم، همیشه در کوشش بوده برترین محصول را از کشورهای فراوری نماینده خریداری و وارد کند تا محصولاتی باکیفیت در اختیار مشتریان ایرانی سامسونگ قرار گیرد. مشتریان و کاربران محصولات سامسونگ که گوشی ها و تبلت های این کمپانی را با گارانتی داریا همراه مرکز خریداری می نمایند، می توانند از کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان خاطر داشته باشند.

داریا همراه مرکز در سال 1397 و با هدف یاری به عرصه واردات گوشی های موبایل و تبلت سامسونگ تاسیس شد تا بتواند به هموطنان خود کالا و خدمات پشتیبانی سامسونگ را، به عنوان پرفروش ترین برند موبایل و تبلت در ایران، مطابق با استانداردهای جهانی عرضه کند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1934

به "آنالیز تفاوت گوشی ها و تبلت های سامسونگ وارد شده به بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تفاوت گوشی ها و تبلت های سامسونگ وارد شده به بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید