بازی نقش آفرینی تازه آبسیدین به نام Avowed را ببینید؛ یک دنیای جادویی زنده

به گزارش کلوب آگهی، شرکت آبسیدین (Obsidian) یکی از استودیوهای بسیار خوب انحصاری مایکروسافت است. این شرکت تا الاین عناوین بسیار جذابی فراوری نموده و حال یک عنوان نو نیز معرفی نموده است. نام این بازی نو متعهد شده (Avowed) بوده و در سبک نقش آفرینی و ماجراجویی است. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام نشده ولی انتظار می رود در سال 2024 در دسترس کاربران قرار بگیرد.

بازی نقش آفرینی تازه آبسیدین به نام Avowed را ببینید؛ یک دنیای جادویی زنده

بازی متعهد شده دارای جهانی توسعه یافته عناوین پیلارز آف ایترنیتی (Pillars of Eternity) است. با این حال این بازی یک دیدگاه کاملاً تازه را به این جهان آورده و مکانیسم های مبارزه جذابی را ارائه می دهد. همینطور اینکه بازیکنان باید کوشش نمایند تا جهانی اعورا (Eora) را کشف نموده و در آن به گشت و گذار بپردازند. بازی های پیلارز آف ایترنیتی برای شرکت آبسیدین به شدت اهمیت دارند و به همین علت است که عنوان متعهد شده یک بازی بسیار مهم برای این شرکت است.

در بازی متعهد شده شما یک جهانی زیبا و پویا را می بینید. جایی که به وسیله یک بیماری آلوده شده و این جهان در اعورا وجود دارد. سرزمین موجود در این بازی پر از رمز و راز مختلف بوده که تجربه ماجراجویی بسیار لذت بخشی را به کاربران ارائه می دهد. در کنار آن انتخاب هر کاربر دارای عواقب مخصوص به خود بوده که باعث می گردد بازیکنان به تصمیمات خود توجه نمایند.

جهانی بازی متعهد شده متشکل از چندین قسمت مختلف است. هر قسمت دارای زیست بوم مخصوص به خود بوده که در آن موجودات خاصی زندگی می نمایند. به همین علت بازیکنان از گشت و گذار در این بازی خسته نشده و همیشه موارد جالبی را برای آنالیز کردن پیدا می نمایند. نکته اینجاست که شما باید در این جهانی خشن دوام آورده و از طرفی راز آن را کشف کنید.

مانند بسیاری از عناوین دیگر، همراهان در بازی متعهد شده نقش بسیار مهمی را در ماجراجویی شما ایفا می نمایند. اولین همراهی که شما پیدا می نمایند کای (Kai) است. او کسی است که روی تریلر اولیه نیز صحبت می نماید. کای یک Coastal Aumaua بوده که در جهانی این بازی زندگی می نماید. او جزو تنها دوستانی است که شما در این بازی دیدار می کنید و باید مراقب او باشید. کای در گذشته یک سرباز بوده و دارای تجربیات خاصی است که در این بازی شما را هدایت خواهد نمود.

یکی از نکات مهم بازی متعهد شده، مبارزات اول شخص آن است. به طور کلی این بازی دارای زاویه دید اول شخص بوده که مبارزات شمشیری در این زاویه دید چندان معروف نیست. با این حال شرکت آبسیدین تمرکز زیادی روی این موضوع داشته تا کاربران برترین تجربه مبارزه را داشته باشند. شما در این بازی انواع مختلف از سلاح ها را خواهید داشت. از شمشیر و سپر گرفته تا جادو و پیستول (Pistol) همگی در بازی متعهد شده وجود دارند.

با توجه به قدرت انتخاب بسیار زیادی که کاربران در مبارزه دارند، به راحتی می توانند با استراتژی مناسب در جهانی متعهد شده زنده مانده و در بازی پیش بروند. نکته اینجاست که این افراد باید کوشش نمایند تا دشمن خود را شناخته و برترین سلاح را برای مقابله با او به کار بگیرند تا در بازی پیروز بشوند. هنوز تاریخ رسمی عرضه بازی متعهد شده اعلام نشده است ولی انتظار می رود که این بازی در سال 2024 در دسترس کاربران قرار بگیرد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2223

به "بازی نقش آفرینی تازه آبسیدین به نام Avowed را ببینید؛ یک دنیای جادویی زنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نقش آفرینی تازه آبسیدین به نام Avowed را ببینید؛ یک دنیای جادویی زنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید