اعزام ورزشکاران نابینا و کم بینای خراسان جنوبی به رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور

به گزارش کلوب آگهی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از اعزام ورزشکاران نابینا و کم بینای استان به رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور برای اولین بار خبر داد.

اعزام ورزشکاران نابینا و کم بینای خراسان جنوبی به رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: برای اولین بار امروز ورزشکاران نابینا و کم بینای استان به رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور که در بندرعباس برگزار می شود اعزام شدند.

او افزود: در آیین بدرقه ورزشکاران معلول استان به رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور مدیران کل بهزیستی، ورزش و جوانان، معاون توانبخشی بهزیستی استان، رئیس هیئت های ورزشی نابینایان و کم بینایان و خانواده های این ورزشکاران در اداره کل ورزش جوانان حضور داشتند.

عرب نژاد اظهار کرد: رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور به میزبانی بندرعباس از 24 تا 29 آبان ماه برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی شرح داد: کاروان ورزشکاران نابینا و کم بینای استان با حضور 7 ورزشکار که شامل 4 آقا و 3 خانم هستند در این رقابت ها شرکت می کنند.

او ادامه داد: فعالیت های هیئت های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان در هفت ماه نخست امسال شامل شرکت در چالش مجازی بیا با هم ورزش کنیم و کسب مقام اول تیمی کشوری و مقام های اول و سوم انفرادی، فعال کردن تمرینات رشته های دو و میدانی، شطرنج و گلبال استان در دو گروه آقایان و بانوان، استعدادیابی شطرنج در گروه سنی 13 تا 16 سال آقایان و بانوان، برگزاری جشنواره استعداد یابی دو و میدانی در شهرستان طبس و برگزاری همایش کویرنوردی خانوادگی در شهرستان طبس بوده است.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1871

به "اعزام ورزشکاران نابینا و کم بینای خراسان جنوبی به رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام ورزشکاران نابینا و کم بینای خراسان جنوبی به رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید