اجتناب از تردد غیرضرور، هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران صادر شد

به گزارش کلوب آگهی، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار سطح زرد آلودگی هوا برای شهر تهران اطلاع داد.

اجتناب از تردد غیرضرور، هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران صادر شد

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در جمع خبرنگاران از صدور هشدار سطح زرد آلودگی هوا در استان تهران اطلاع داد و گفت: این هشدار با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از امروز آدینه 20 آبان ماه تا اواخر وقت فردا شنبه 21 آبان ماه به علت پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش های مرکزی و نیمه جنوبی استان تهران پیش بینی شده است.

یزدی مهر با اشاره به اینکه طبق آنالیز ها کاهش کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا مورد انتظار است گفت: با توجه به این ارزیابی ها هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس است.

یزدی مهر بیان داشت: در مواقع بحران آلودگی هوا توصیه اکید این است که افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، بچه ها و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از تردد در معابر شهری خودداری نمایند و سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضور در فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به شهروندان توصیه می گردد در زمان آلودگی هوا از حضور در بوستان ها و پیاده روی در این اماکن در هوای آلوده خودداری نمایند و در صورت استفاده از خودروی شخصی با استفاده از ماسک مناسب شیشه ها را بالا نگهدارند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل یا محل کار حتماً از ماسک مناسب استفاده نمایند.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2129

به "اجتناب از تردد غیرضرور، هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجتناب از تردد غیرضرور، هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید