آخرین مهلت ثبت نام در دوره غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، احسان طوفانی نژاد، با بیان اینکه ثبت نام این دوره از تاریخ 25 اسفند 98 شروع شده و تا 30 دی ماه 99 ادامه دارد، اضافه نمود: تا به امروز بیش از 400 نفر در دوره برخط غیرهمزمان روش تدریس زبان فارسی ثبت نام کردند واز این تعداد 219 نفر در آزمون های این دوره شرکت نموده و در مجموع 158 نفر از آنان قبول شده اند.

آخرین مهلت ثبت نام در دوره غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

طوفانی نژاد ادامه داد: متقاضیانی که ثبت نام می نمایند تنها سه ماه بعد از زمان ثبت نام، فرصت دارند که در آزمون انتهای دوره شرکت نمایند، بنابراین ضروری است ثبت نام نمایندگان با مدیریت زمان، دوره را هرچه سریع تر بگذرانند و آزمون نهایی را به روزهای آخر دوره موکول ننمایند.

وی به استقبال علاقه مندان به تدریس زبان فارسی در ایران و بیش از 30 کشور دنیا اشاره نمود و گفت: تا به امروز و تا تاریخ 22 آذر 99، از ایران 279 نفر، ترکیه 14، عراق 11، پاکستان 10، آلمان 9، روسیه 6، گرجستان، ژاپن و لبنان هرکدام 5، اسپانیا، فرانسه و کانادا هرکدام 4، بلاروس، آمریکا و ایتالیا هرکدام 3، استرالیا، هند و آرژانتین هرکدام 2، تونس، کنیا، مصر، ارمنستان، چین، نروژ، برزیل، اوکراین، پاناما، کره جنوبی، بلژیک، عربستان، هلند، بحرین و انگلستان هرکدام یک نفر و 318 نفر از این شرکت نمایندگان زبان اولشان فارسی، 26 نفر زبان اولشان عربی، پاکستانی و ترکی هرکدام 10 نفر، 5 نفر روسی، 4 نفر گرجی، 3 نفر ژاپنی، 2 نفر اسپانیولی، ارمنی، نروژی، برزیلی، کره ای، ایتالیایی، هندی، آلمانی و اوکراینی هرکدام 1 نفر بوده است.

طوفانی نژاد خاطر نشان کرد: طراحی این دوره زیر نظر یک تیم متخصص 13 نفره از تکنولوژیست های آموزشی، متخصص های آزفا (آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان)، مهندس های رایانه و فناوری اطلاعات، گرافیست و تدوین گر اجرا شده است که محتوای دوره شامل 9 جلسه متشکل از 54 قطعه ویدئوی 7 تا 10 دقیقه ای آموزشی- تعاملی، متن ویدئوها، نمونه تدریس، منابع مرتبط و آزمون برخط است. طراحی دوره بر اساس استانداردها دنیای و به صورت مرحله ای بوده؛ به گونه ای که برای شرکت نماینده بعد از مشاهده هر ویدئو و قبولی در آزمون هر جلسه، امکان مشاهده محتوای جلسه بعدی فراهم می گردد. در انتها جلسات نیز آزمونی از تمام محتوای دوره برگزار می گردد که تصحیح آن اتوماتیک است و کاربر می تواند نتیجه آزمون را چند لحظه بعد مشاهده کند.

وی اضافه کرد: گواهی انتها دوره نیز در صورت مشاهده تمام 9 جلسه و گذراندن آزمون 9 جلسه و در نهایت کسب نمره قبولی حداقل 70 در آزمون انتهای به صورت الکترونیکی صادر می گردد.

طوفانی نژاد در انتها ضمن تأکید بر انتها مهلت ثبت نام این دوره تا دی ماه امسال، گفت: علاقه مندان در ایران و خارج از کشور می توانند به این نشانی مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند و در صورت هرگونه مشکل به گروه پشتیبان در واتساپ به آدرس http://b2n.ir/esupport پیوسته و سوالات خود را مطرح نمایند تا در اسرع وقت مشکل ثبت نامی رفع گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1168

به "آخرین مهلت ثبت نام در دوره غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در دوره غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید