آثار ایرانی در بازار فیلم بوسان کره جنوبی عرضه شد

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، امسال کانون به عنوان تنها غرفه ایرانی با جدید ترین آثار کوتاه پویانمایی تولید خود در سال 2014 با عنوان بزغاله های ابری حمید کریمیان، وقتی که بچه بودم مریم کشکولی نیا، حکایت کلاه غیبی فاطمه جعفری و دزد درخت ها راشین خیریه در بازار فیلم بوسان شرکت کرد.

آثار ایرانی در بازار فیلم بوسان کره جنوبی عرضه شد

آثار دیگر کانون که در سال 2013 تولید شده با عنوان های این هم پول ماهی علی حسینخان، آواز شب و راز آن درخت معین صمدی، کبوتر سفید کنار آینه مریم خلیل زاده، بچه گربه شیوا صادق اسدی و چرا این تلفن زنگ نمی زند؟ هادی یقین لو در این بازار شرکت کرد.

کانون در عین حال با ارسال دو فیلم بلند، تولید سال های اخیر خود با عنوان مرادو به کارگردانی مجتبی صفرعلی زاده و آقای مدیر ساخته حسن آقاکریمی در این رویداد هنری حضوری داشت.

در هشتمین بازار بین المللی فیلم بوسان کره، 46 کشور جهان با 510 شرکت و 1300 خریدار و فروشنده به مدت 3 روز به رقابت پرداختند.

در این بازار گفت وگوهایی در خصوص معرفی آثار کانون با شرکت های پخش محصولات سینمایی مانند یونایتد میدیا کره جنوبی، ربل کانادا و هنگ کنگ و شرکت های تلویزیونی مانند نکتی میدیا، ای بی اس و ام بی سی کره جنوبی، شرکت سدیم قطر، شرکت پخش محصولات تلویزیونی و سینمایی ژاپن و بازار بین المللی فیلم گوانجو انجام شد.

همچنین با نمایندگان دو بازار بین المللی فیلم تایوان و ویتنام و برگزارکنندگان جشنواره فیلم بچه ها سئول ملاقات هایی صورت گرفت و از کانون به منظور شرکت در این رویدادهای سینمایی دعوت رسمی شد.

هشتمین بازار فیلم بوسان در مرکز بین المللی نمایشگاه های بوسان از 25 تا 27 ادیبهشت 1392 در کره جنوبی برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 108

به "آثار ایرانی در بازار فیلم بوسان کره جنوبی عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار ایرانی در بازار فیلم بوسان کره جنوبی عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید