30 درصد مردم زهکلوت تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران/کرمان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از آمار بالای افراد تحت پوشش کمیته امداد در بخش زهکلوت سخن به میان آورد و اعلام کرد: متاسفانه نزدیک 30 درصد جمعیت زهکلوت مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که حدود 4 هزار و 640 خانوار می باشند.

30 درصد مردم زهکلوت تحت پوشش کمیته امداد هستند

یحیی صادقی بعد از ظهر امروز دوم دی ماه در جلسه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان(برطرف موانع فراوری) با موضوع رسیدگی به مسایل مالی شهرستان رودبار جنوب بخش جازموریان با حضور استاندار کرمان گفت: 856 مورد تعهد اشتغال امسال این نهاد با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان برای منطقه رودبار جنوب در استان کرمان بود که در 8 ماهه گذشته امسال 370 شغل ایجاد شده ضمن آنکه در بخش زهکلوت نیز کمیته امداد 385 نفر تعهد اشتغال داشته که برای این امر 11.5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از آمار بالای افراد تحت پوشش کمیته در زهکلوت سخن به میان آورد و اعلام کرد: متاسفانه نزدیک 30 درصد جمعیت زهکلوت مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که حدود 4 هزار و 640 خانوار می باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به تبیین اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان رودبار جنوبی پرداخت و توضیح داد: نصف اعتبارات کمیته امداد شهرستان رودبار جنوبی در بخش زهکلوت برای ایجاد اشتغال تخصیص داده شده است، به گونه ای که امسال باید برای 385 نفر اشتغال ایجاد کنیم.

صادقی از مسائل و محرومیت منطقه پیرخوشاب از توابع بخش زهکلوت سخن به میان آورد و اظهار کرد: متاسفانه حجم کار ما و مسائل منطقه زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب بسیار زیاد است و ساختمان اداری کمیته امدا نیز در این بخش شرایط مناسبی ندارد به طوری که بحرانی ترین ساختمان اداری کمیته امداد استان کرمان در این منطقه است.

به گزارش خبرنگاران، پیرخوشاب یکی از ده ها روستای محروم منطقه جنوب استان کرمان است که در 100 کیلومتری بخش جازموریان قرار گرفته است و مردم این روستا از امکانات اولیه زندگی نیز محروم هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 394

به "30 درصد مردم زهکلوت تحت پوشش کمیته امداد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد مردم زهکلوت تحت پوشش کمیته امداد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید