286 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های بوشهر بستری هستند

به گزارش کلوب آگهی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با افزایش 57 نفر دیگر، تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان به 286 نفر رسید.

286 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های بوشهر بستری هستند

به گزارش از ، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته 57 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 19 مورد به کرونا قطعی است.

او با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی به 286 نفر رسیده است، اضافه کرد: اکنون 38 بیمار کرونایی در بخش های ویژه بیمارستان ها بستری هستند که از این تعداد 22 نفر در شرایط تنفس با دستگاه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره موارد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان بوشهر هم عنوان نمود: در شهرستان دشتستان دو بانوی 72 و 78 ساله باسابقه فشارخون و یک آقای 56 ساله بدون سابقه بیماری، در شهرستان بوشهر یک دختر نوجوان 17 ساله مبتلا به بیماری قلبی و بیماری ژنتیکی و یک آقای 68 ساله باسابقه فشارخون و در شهرستان عسلویه نیز آقایی 51 ساله باسابقه بیماری کلیوی موارد فوتی جدیدی هستند که براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

کشمیری گفت: در شبانه روز گذشته 43 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند.

بوشهر همراه با 14 استان دیگر همچنان در شرایط هشدار کرونایی قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گفت: استان های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان نیز در شرایط هشدار قرار دارند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 970

به "286 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های بوشهر بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "286 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های بوشهر بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید