2 شرط سازمان سنجش برای اعلام زمان برگزاری کنکور 99

به گزارش کلوب آگهی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور به 2 شرط برای اعلام زمان برگزاری کنکور 99 اشاره نمود تا بعد از معین شدن تکلیف این دو مورد زمان آزمون سراسری و محتوای آن اعلام گردد.

2 شرط سازمان سنجش برای اعلام زمان برگزاری کنکور 99

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم خدایی روز سه شنبه در مصاحبه با ایرنا درباره این 2 شرط گفت: روز گذشته در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش، خواهان اعلام رسمی برنامه زمانی امتحانات خاتمه ترم و درس های موردنظرشان برای امتحان شدم. بعد از مشخص شدن تکلیف این 2 مورد، زمان برگزاری کنکور و محتوای آزمون را اعلام می کنیم.

وی اضافه نمود: بعضی پیشنهادها برای زمان برگزاری کنکور مطرح می گردد، اما اصل این است که داوطلبان و دانش آموزان با قواعدی در کنکور ثبت نام نموده اند و با همان قواعد هم پیش می فرایند؛ اما ناگهان وسط بازی قصد تغییر بازیکن می نمایند و خلاف عهدی می گردد که سازمان سنجش با داوطلب دارد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: وقتی که بر اساس دفترچه های راهنما اصول را اعلام کردیم؛ زیر بار کمترین تغییر هم نمی رویم مگر اینکه موردی مانند کرونا در کشور مطرح گردد.

معاون وزیر علوم با اشاره به ملاک تصمیم گیری های سازمان سنجش، گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا و مباحث تخصصی شورای سنجش و پذیرش سراسری ملاک اصلی تصمیم گیری این سازمان است.

خدایی با اشاره به پیشنهادهایی که از سوی خانواده ها و بعضی افراد مبنی بر تغییر زمان برگزاری کنکور می رسد، گفت: افرادی که این نامه ها را تهیه می نمایند، آیا به نمایندگی از تمام دانش آموزان و داوطلبان کنکور صحبت می نمایند؟

وی تاکید نمود: سازمان سنجش آموزش کشور بر اساس سیستم رسمی ثبت نام پیش می رود و پیشنهادهای مطرح شده قابلیت اجرایی ندارد. سازمان با یک میلیون و 300 هزار داوطلب روبه رو است و اگر خارج از قوانینی که اعلام کردیم، پیش برویم؛ یک سری معترض و مدافع جدی خواهیم داشت که قصدمان چنین مسائلی نیست.

به گزارش ایرنا، بر اساس برنامه زمانی از قبل اعلام شده، کنکور سراسری سال 99 روزهای 12 و 13 تیرماه برگزار می گردد که تغییر در زمان برگزاری آن، منوط به اعلام تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 767

به "2 شرط سازمان سنجش برای اعلام زمان برگزاری کنکور 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 شرط سازمان سنجش برای اعلام زمان برگزاری کنکور 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید